Idolkväll:)

Jaha, nu efter en timme och 30 min av tittande på idol själv hemma i soffan så ska jag ta mig en dusch och invänta resultatet av utröstningen.
Och idag kan jag ju säga att jag inte har den blekaste om vem som kommer att åka ut.
Men jag tyckte att dem flesta var duktiga idag, men ingen som var gryyyym.
Men Eric var ju som vanligt bra, Eddie har jag ju aldrig varit riktigt förtjust i och inte heller Rabhi. Men idag blev jag faktiskt lite imponerad av Rabhi. Trodde inte att han kunde få fram den rösten som han fick. Trodde bara att han var en liten mus. Så han steg lite:) Men fortfarande ingen favorit. Mariette har jag heller aldrig gillat och inte nå mer ikväll heller. Tove har jag ju alltid gillar men ikväll tyckte jag faktiskt inte om henne. Så det var ju lite tråkigt. Men hon kommer väl igen hoppas jag:D 
Reza blev ju min favorit förra veckan men inte någon större favorit idag faktiskt.

Men men. Nu ska jag duscha, och kan inte säga något om vem som åker ut eller vilka som hänger löst. Men hoppas att det blir ett bra val iaf:D Hörs hörs:)  

kanske skulle kunna tro att Tove och Reza eller Tove och Mariette hänger löst. Men ska inte säga helt säkert för det är verkligen jätte svårt att lista ut det :P Thihi

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angen

Hej och grattis till livet i magen, det är något helt underbart ni kommer få uppleva snart =)

ja det var verkligen super skoj på baby lekis..Algot älskade de iaf =)

var bor ni då?

ha de bra!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback