Vem är jag?

Ja nu tyckte jag att det var dax att göra denna saken också. var väl för en vecka sen jag sa att jag skulle göra den. Men nu så.
Presentera mig själv! Finns det ens något att presentera?
Ja, Angelica heter jag, mitt fullständiga namn, Anne Angelica Therese Nordstrand.
Född här i sundsvall för snart 20 år sedan, har bott i Vattjom tills jag var nio år gammal. Mina föräldrar skillde sig. Tillsammans med min mamma och min lillasyster Jessica flyttade vi ner till skåne.
När jag sedan var 16 år och skulle börja på gymnasium, så bestämde jag mig för att lämna den där skithålan och flytta tillbaka till denna staden.
Idag bor jag tillsammans med pojkvännen och våran underbara son lucas som nu är ett år gammal i en trea i sundsbruk.
Jag kan väl säga att jag är jävligt bitchig, kaxig och tycker om att bestämma. Men jag kan också vara en helt underbar söt liten tjej som inte alls har mycket att säga till om. Och jag lovar jag kan vara rolig ibland med :P
Så dära, det var väl en kort presentation, om någon vill veta något mera så är det bara att fråga :)
Tänkte lägga upp en bild på mej själv, men nej inte ennu. Tillräckligt snygg och smal är jag inte än :)

Day 01 –Presenter mig själv
Day 02 – Min första kärlek
Day 03 – Mina föräldrar
Day 04 – Det här åt jag idag
Day 05 – Vad är kärlek?
Day 06 – Min dag
Day 07 – Min bästa vän
Day 08 – Ett ögonblick
Day 09 – Min tro
Day 10 – Det här hade jag på mig idag
Day 11 – Mina syskon
Day 12 – I min handväska
Day 13 – Den här veckan
Day 14 – Vad hade jag på mig idag?
Day 15 – Mina drömmar
Day 16 – Mina första kyss
Day 17 – Mitt favoritminne
Day 18 – Min favorit fördelsedag
Day 19 – Detta ångrar jag
Day 20 – Den här månaden
Day 21 – Ett annat ögonblick
Day 22 – Det här upprör mig
Day 23 – Det här får mig att må bättre
Day 24 – Det här får mig att gråta
Day 25 – En första
Day 26 – Mina rädslor
Day 27 – Min favorit plats
Day 28 – Det här saknar jag
Day 29 – Mina ambitioner
Day 30 – Ett sista ögonblick

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback