Hej å hå:)

Ja en vecka sen idag då man skrev sist då..
Är så himmla värdelös på detta nu så jag funderar helt och hållet på att ta bort hela bloggen. Ingen ide att ha en blogg om jag ändå inte tänker skriva något. Men det är bara det att jag har ingen tid till det. Är det inte Lillskrutten min som är i farten då är det jag och älsklingen som är iväg och hittar på massa tok :P Så det bara inte finns tid. Men jag vill skriva. Och inte för att jag tror att det är någon som bryr sig om jag skriver eller inte. Men det är på något sätt skönt att sitta och skriva lite grann då och då.
Men funderar starkt på att börja skriva en egen dagbok, skriver ju en lite ''dagbok'' åt lucas om honom och hans fina framsteg men man kanske skulle skriva en till sig själv. Och skriva ner alla ´tankar jag har. För på något sätt så vill man ju inte skriva ner riktigt allting man har i huvudet här heller. Måste ju välja det man skriver.
Men det kanske man ska göra. Spelar roll om alla vet ens liv :P Haha näe inte vet jag. Bloggtorka kallas det :P

Men men, vi har iaf farmor på besök här:)
Har varit lite knas mellan henne och karln hennes så nu bor hon här hoss oss tills allting har lagt sig igen. Och det är suuuper skönt att ha någon att prata med på dagarna och någon som kan snacka skit med lucas när jag måste städa, tvätta och sova. Och det är så otroligt skönt:) Hon är underbar!
Och lucas han är också glad att få spendera mera tid med farmor sin, för annars blir det typ bara en gång i veckan och bara någon timme. Och under den tiden så känns det som att han inte riktigt kommer att förstå att det är farmor. Så nu är det kanon när hon bor här. Men det kommer ju inte bli hela livet hellr :P Bara veckan ut :)
Men tiden här och nu är underbar, för då hinner jag med mig också:)

Just nu ligger min skrutt och sover. Och det är helt otroligt, jag behöver eller VI. Jag och min älskling behöver inte vagga lillen till sömns längre. Nu när farmor varit här så har hon puschat på mig och gett mig styrka att vara stark. Så jag har börjat att vänja lucas av att somna i sin egna säng. Det har jag inte klarat av innan för det gör så himmla ont när han grinar och grinar hela tiden.
Men första gången vi gjorde det, det var mitt på dagen i lördags. Och då grinade han konstant i 20 min sedan så somnade han äntligen :D Och sen på kvällen tog det max 10 min. Så det blir framsteg:)
Söndagen så somnade han på kanske fem min och grin men sedan på söndag kväll så somnade han på två röda utan ens en liten protest :) Och det gör mig så glad, och jag blir även stolt över mig själv. Men som sagt så hade jag inte klarat av det utan framor:)(svärmor) Men det tar sig.

Igår var farmor barnvakt i princip hela dagen. Jag skulle iväg och tatuera mig halv tolv. Tatuering var uppritad och bestämt sedan två månader tillbaka. Men när jag väl kom dit så vet jag inte vad som hände. Jag fick typ en kostig känsla av att det inte skulle vara den just då. Men jag vill ju ha den mer än något annat. Men bilden som jag hade på tatueringen var så dålig så att tatueraren kunde inte rita av fjärilarna, så jag skulle leta upp några andra. Men hittade inga bra. Skulle ha åtta stycken, men höll på i tre timmar. och när jag väl hittat alla åtta då kände jag att näee det är inte så här jag vill ha den.
Jag är ju så inprintad på att jag vill ha den som den ser ut på bilden. Men det går ju aldrig. Och det vet jag ju men ändå så kände jag att jag ville göra något annat.
Då tog jag fram min backup, som jag också ville ha så då fick det bli den istället :P Haha så från halv tolv på dagen så körde vi igång klockan sju på kvällen och jag var klart halv tio. Och då är inte ens tatueringen klar. Utan det är bara konturerna körda nu. Och fyy fan vad ont det gjorde under bröstet. Det var det sista han körde och det gjorde han inte riktigt klart heller för jag höll på att dö. och ligga där i två timmar och sedan köra det där som gjorde så sjukligt ont. Nä det ville jag inte så det fick räcka för den gången. Men på lördag blir det resten iaf :)



Och kom ihåg att den inte är klar nu för fem öre. Så den ser ju inte klok ut men den kommer bli snygg. Den ska ju även gå ner under troskanten och ner på låret:)

Lillen min växer och frödas. på fredag ska han få komma och ta tre månaders sprutan som han igentligen skulle t ta den 27 januari men som dem fåntrattarna helt och hållet glömde bort :S Galen!!!
Så då får han ta den på fredag istället :) Hoppas bara att allting går bra och att han inte får ont eller blir en liten sjukling:)
Men annars så är allting bra med honom. Sover, äter skiter och pissar. Och han sover otroligt bra på nätterna. Somnar vid nio halv tio på kvällarna och sedan sover han till halv åtta halv nio på morgonen. Och det gör mamma så glad :) Thihi Gopruppen min!

Lite bilder på min fisprupp:)




Tok unge. Han var lite arg och trött så farmor la han på benet och skummpade han lite och sedan så somnade han Haha :) Sötisen min



haha kolla minen på dem båda;) gulligt :P



och det är ju såå mysigt att ligga på farmors arm och mysa:)



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Han har stl 56 nu, vissa utav hans kläder i stl 50 kan han fortfarande ha, men dom är rätt stora i storleken. Ser att din lille har en lika nalle puh body som hugo, den är så fin :)

Postat av: Jossie

Vilken häftig tatuering du! Svar: Tack så mycket :) Oj, ne inte så att det syns tycker jag. Men jag tränar ju mer än vad jag gjorde förut så har nog gått ner nåt kilo kanske iaf. Detvar ju en fråga som blev till en komplimang iaf ;) Hehe :)

Postat av: Jossie

Hej! Jag skickade bilden + en till på din mail :) Så du vet :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback