Jaha nytt år då:)

Ja nu var det ett nytt år igen då.. Tiden går så himla fort tycker jag!
Kan inte fatta att det redan är 2010! Alldeles nyss var det 2000 och det var så himla stor uppståndelse för det.. Men nu är det 2010

Ja detta året har väl varit bra tycker jag, fast kanske inte allt för mycket som har hänt men dem två bästa sakerna som har hänt det är ju att jag blitt gravid och fått den vackraste sonen i världen..
Dem två sakerna som jag verkligen inte ångrar, något som jag aldrig någonsin skulle ta tillbaka. Världens vackraste son kom ju till världen den 7 november det helt klart bästa dagen i mitt liv! Lucas är mitt allt<3

Och nu är året slut!
Detta år kommer självklart bli väldigt annorlunda, mycket som kommer hända och saker som aldrig har förekommit i mitt liv innan.
Så det kommer verkligen bli annorlunda..
Men det ska väl gå, tror jag. Vi ska iaf göra så gott vi kan med allting. Men det är jobbigt med, mycket som ändras saker som man inte kan göra, man får hela tiden tänka efter oh tänka om. Ingenting är enkelt längre. Men som sagt det är verkligen värt det. Att dagarna går lite fortare gör mig ingenting, att jag inte kan gå ut på krogen hux som flux stör mig inte det minsta, vara vaken sent om nätterna det kan jag fortfarande bara att sova på dagarna. Sova hela dagarna kan jag ju inte riktigt göra längre men det gör mig ingenting. Jag är helldre vaken och busar med min lilla son. Åka iväg på semester och dona och greja kan man fortfarande göra, bara det att man har en extra person med sig i bilen:)
Party hela sommaren, askalas och göra precis som man vill kan man ju faktiskt inte göra nu längre. Klart jag kommer sakna det men va fan jag har världens bästa son och kan inte få det bättre. Någon gång ska man ju slta med det, klart jag är tidig men jag är klar med det där livet faktiskt :)

Som sagt jag ångrar ingenting och komme leva många år och ha det helt underbart. Just nu svävar jag på moln och det är en härlig känsla:)

Kan ni tänka er alla som jag känner, jag är mamma till världen bästa son och han heter Lucas och är vackrast i världen.
Själv har jag faktiskt lite svårt att fatta det men det kommer.
Han är nu sju veckor faktiskt åtta på lördag, och saker börjar hända:)
Han börjar bli stark i både armar, ben och nacke. Han är mer och mer vaken och med på allting som händer. Och det bästa av allt nu ler han verkligen på riktigt. Nu är det inte längre reflexer och magknip.
Killar man han på hakan då blir han helt galen och ler som en tok, kommer lite då och då ett ljud med.
Trycker man han lite lätt på näsan och säger PIP då ler han också och snurrar till med armarna som om han vill flyga iväg :)
Att se han le och må så bra gör mig alldeles varm i hela kroppen och det lixom pirrar till och jag blir så glad att jag också skrattar till:) Åhhh det är helt underbart:)

Se så underbart vacker han är:)
















Ååå gud jag skulle kunna hålla på hela natten, men jag måste faktiskt krypa ner till kojjs om jag ska få sova något innan min lille fis vaknar nu när han somnat så snällt i sin egna säng och inte i våran:P Thihi..
Men det kommer mer bilder och det kommer mera text. Imorgon ska jag skriva allting som jag måste göra detta året och det är sånt som folk kanske kallar nyårs löften Men jag har faktiskt inga sånna för dem bryter man alltid. Så därför har jag bara saker som ska göras och förbjudas:)

Natti natti mina läsare så, hoppas att ni haft en bra kväll och inga olyckor och att ni får en bra start på året och självklart ett bra år med :)
Nattnatt!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback