besök:)

Ja, nu har vi haft moder, hennes karl och hans son på besök i en vecka. Det har varit trevligt och skönt med lite sällskap:) Vi har hunnit med lite saker. Visat björn runt i sundsvall, gått på birsta, badat varit på boda borg och en krog runda igår:) Boda borg dagen i tisdags var väldans trevlig tycker jag. Det var jag, peter, lillasyster,robin(sonen)mamma och björn(karln) Jag peter och robin gick för det mesta i ett lag, mamma jessica och björn i ett lag. Jag P och R klarade tillsammans 13 olika rum :D Det tycker jag var super bra för att vara där första gången. Eller egentligen är det väl inte den första. Var där när jag var typ 8 kanske. Men det kommer jag inte ihåg det minsta. Så jag kommer inte alls ihåg vad det fanns för rum över huvud taget. Men kul var det iaf. Dagen efter så kan jag lova att jag hade träningvärk i mina stackars ben så mycket som man fick krypa runt och ha sig. Men skönt var det efteråt kändes som ett helt träningspass och lite till:P Onsdagen spenderade vi på himlabadet. Samma gäng fast denna gången var lilleman med också:) Och han älskade verkligen att bada. Det är något som vi snart kommer göra igen. Men det är ju inte spec billigt så inget man gör varje dag precis. Men någon gång ibland. Kul tyckte jag att det var där, men man kanske börjar bli gammal eller något för man uppskattar inte det lika mycket längre och jag blir ganska trött på det fort. Men mysigt hade vi iaf:D Innan det blev bad så var det vägningsdax för lucas. Han väger nu 8990 och var 72 cm lång:) så nu börjar han bli stor mammas kille. Hade faktiskt gissa på iaf 10 kg men det hade han inte passerat än:P Och vi fick även denna gången lapp så att vi kunde åka upp till sjukhuset och ta blodprov på lucas för att se om det är antingen hund, katt, ko eller häst som han inte tål. Dem sa då att provresultaten skulle ta mellan 2-3 veckor. Men dagen efter så ringde dem mig och då hade dem kommit. Och inget utav dem djuren var han alergisk i mot iaf. Så nu är det bara till att luska vidare. Men eftersom han bara får utslag och inte något på luftrören eller så, så tror dem bara att han har en överkänslig hud. Sen kvällen spenderades hemma i soffan och kika på film:) Men så klart så somnade jag, lika bra det. Jobbet väntade ju på torsdagen.Och så kan det ju faktiskt vara. JObbade torsdag fredag. Ledig idag. Så igår passade vi på att dricka lite gotta och ta en sväng på stan :) Memento i vanlig ordning blev det. Var ju inte så mycket folk ute och med alla omständigheter så blev väl inte kvällen allt för bra för mig. Kan inte sluta tänka kan inte släppa allting bara som just nu får mig att må skit. Men dem andra hade ju kul iaf :) Hem och sova och nu sitter man här. Har inte gjort något spec idag. Men har hunnit med att städa lägenheten så nu är den ren och fin igen. Lilleman sover sin andra gång idag. Den fick jag kämpa för att lyckas få han till att sova. Han har nu sen tre veckor tillbaka börjat sova en gång om dagen. Och det blir då från ungf 11-12 till två. Och sen brukar han vara vaken men han är då gristrött vid sju tiden och han ska inte sova förens 20.00. Så idag då ville jag få han till att sova två ggr. Så jag fick han till att sova halv fyra och hoppas att han sover till fem. Men då brukar han vara så pigg att han inte somnar förens 21. Men så får det vara. Vill ju inte att han ska bli trött och inte få sova ut riktigt. Hela nätterna sover han igen sen snart fyra veckor tillbaka. Det är duktigt av han. Så fort familjen har lämnat, vill säga imorgon så ska vi börja med lucas rum. Har hittat jätte fina tapeter som han ska få och sen så ska han få sitt egna rum :) KOmmer bli så sjukt tomt i sovrummet och inte få vakna till hans söta leende när han står i sängen och ropar på oss. Men det som är jobbigt det är som nu när jag har varit lite sjuk och haft en otrolig hosta så att inte jag kan sova så har han vaknat hela tiden. Plus att när mitt larm ringer kvart i sju och jag ska dra på mig kläder och man lyckas alltid slå i någon låda eller sparka på något som ligger på golvet då vaknar han ju. Men sover han själv och inget som stör han då kan han sova till 10 på morgonen:) Så drför ska han få eget rum snart :) Nu tänkte jag lägga in lite bilder på min goprupp sen sätta mig ner och skriva lite i hans bok. Ligger lite efter nu så mycket som händer på dagarna så man inte hinner med:P Just det ja, lucas har även börjat säga lampa. eller det är inte riktigt lampa men han tittar på lampan pekar och säger samma sak varje gång. Men det blir mer ahmpa.. Hahah så jävla super gulligt:D Har ju glömt bort att vi även spelat mini golf ju :) Och varit upp en sväng på södra berget och kollar in utsikten och myst lite granna:) KOmmer litr bilder fråm det med :DMen men nu ska jag lägga upp bilder sen ska jag kolla på travet kl 18.00 har faktiskt spelat idag hahah :P Första gången i livet men fick bara en impulsgrejj för mej :P











Nä tydligen fick jag inte lägga upp fler bilder det går bara inte. Så jag gör ett till inlägg med lite bilder i :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej! Jag har gett dig en blogg award, gå in på min blogg för att se vad det innebär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback