:)

Ja, här är jag igen för er som saknat mej. Inte så länge jag vare borta men kunde inte låta bli att gå in och skriva några rader och lägga upp lite film och bilder på lilleman för att visa alla hur duktig han har blitt:)) Super stolt mamma!

Men men först ska jag dra lite snabbt. Har haft syster cillen på besök nu i två veckor. Hon åkte hem igår. Med sig hade hon även sin vackra lilla son leon. Som bara är en månad gammal. En liten skrupp på2900. men idag när han vägdes igen vägde han 3005:) Så nu börjar han bli stor. Men en liten skrikmaskin är vad han är. Den enda gången han inte skriker det är när han får mat. Och fy fan vad det har tage på mina krafter när man inte alls är van det. För så mycket som han har skrike på denna veckan har lucas aldrig skrike på sina 8 månader:P Haha
Så en stor elosch eller vad fan det heter till min syster som orkar med det och som är så stark:)

Och min lilla prupp som inte är så liten längre. Han är helt unnderbar!
Han har nu sedan två veckor tillbaka ställt sig upp. Började ju med spjälsängen. Och sedan gåstolen och nu bord i vardagsrum och köket och även soffan:) Det går fort.
Sen fem dagar tillbaka har han vandrat mellan soffan och tv bordet och så går han runt mest hela dagarna :) Det tycker han om. Någon fin liten vurpa har han gjort med. Men inte någon stor ''än'' så att han slage sig riktigt. Hoppas på att slippa det. Men vet ju självklart att det kommer. Men allt som finns ska han resa sig mot. Vagnen är också en favvo plats att slälla sig på. Och leksakslådan som står i vardagsrummet är extra kul för den kan han klättra över :) Duktig kille:)
Ålar sig fram med en jädrans fart gör han :) och har även sedan ett tag tillbaka börjat med att ställa sig på alla fyra. Men nu sen kanske två veckor tillbaka har han börjat tage ett par steg. Men han inser att det går mycket fortare att åla sig fram. Men på typ gräsmattan och mattor är det inte lika lätt att åla så då kryper han :)
Men men nu kommer lite filmer och lite biler på mitt största hjärta i mitt liv!





Nä nu ska jag nog äta lite panerad abborre eller lite chips:P Haha Så ny blire inge mer filmer idag. kanske lägger upp lite bilder imorgon om det inte bara hade varit så jobbigt :P

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

men hurru ! Nedrans så söt han är pojken !!

Och duktig !!! väldigt tidig med att stå va?

Supergullig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback