Ja vad säger man?

Ja nu var det ett tag sen man skrev här.. Har bara inte orkat. Har inte orkat att sitta vid datorn över huvud taget. Just nu sparar jag bara krafter till att ta hand om mitt lilla hjärta.. Min älskade son som är helt underbar!
Och krafter till att orka ta mig upp på jobbet varje morgon!
Nätt och jämt klarar jag av det men det är jobbigt!!

Men men.. Min lille fis börjar bli en stor pojke nu.
Han har idag sex tänder, sitter helt själv, reser sig upp mot möbler och står upp, krålar sig fram i en jäddrans fart, och kryper på alla fyra. Sackta och vingligt men det går framåt:) Så jädrans underbar är han!
Tänkte jag skulle försöka få upp lite filmer och bilder på han som gör mitt liv så underbart och mitt liv värt att leva!
Kan hända att jag försvinner ett tag, ett ganska bra tag från denna sidan. Och göra mig helt osynlig för allting. Men förhoppningsvis så kommer jag tillbaka. Jag ska försöka iaf:)

Ähh jag orkar inte krångla en massa....
Jag skiter i det här nu ingen ork och ingen vilja...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback