Barnnamn???

Jag blir galen!
Vet fan inte hur vi ska göra, vad vårat barn ska heta?
Har en massa namn som vi är lite sugna på men kan inte bestämma oss för ett!

Jag är ju nästan säker på att det blir en liten pojke och då har vi ju tänkt oss namnen Theo eller Lucas.
Men skulle det nu mot förmodan bli en liten kicka så har vi tänkt oss Wilma, Thea eller Melissa:)

Och när vi väl bestämt oss säkert så går det några dagar och då är vi inte lika säkra på namnet längre. Då låter det antingen dumt eller så kan man inte tänka sig att man ska kalla barnet för det hela livet eller så är det något annat!
När ska man nöjja sig och när vet man att namnet är rätt? Jag blir ju galen, lillskorpan kommer ju få gå utan namn. Vi får kalla den skorpan bara:D
Haha det tyckte jag var gulligt, det ska jag lägga fram som förslag tror jag. Min lilla skorpa:P
Näe men något måste det ju bli men vet bara inte vad.
Antar att tiden får avgöra eller så får man vara utan namn tills det är helt dax och när lillen kommer ut då kanske det visar sig helt :)

Nu blir det tv: snart är det ju Bonde säker fru, och idag smäller det ju för rödtotten. Måste bara se det, helt sjukt :D Haha hej hej :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hihi.. vi har ju en liten Skorpa vi! =) Fast det är ju en katt! =)Jag tror att ni kommer känna vad ungen ska heta när den kommer.. Jag var en Cecilia innan jag föddes.. blev en Linda när jag var född. =)

Postat av: Angen

Melissa är verkligen jätte fint..får vi en tjej nästa gång ska hon heta Gry =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback