Lördag och regn!

Ja nu sitter man här med tangentbordet framför sig igen!!
Idag känns det som att det kommer bli en extrem tråkig dag. Det regnar och är bara grått ute.
Älskling sitter och spelar på sin gittar och sjunger Little child:)

Sitter och funderar om man ska in till Birsta och bränna lite pengar. Måste köpa mig en morgonrock och lite annat smått som man kan lägga ner i BB-väskan som jag tydligen måste börja packa :P
Allting känns fortfarande overkligen. Jag vet inte riktigt när jag ska förstå att det snart ska komma en till liten skrutt till världen, att det är vi som gjort så att lillen fått chansen att komma till.
Allting är så oklart och jag vet inte vad jag ska göra riktigt för att jag verkligen ska förstå. Jag vet ju att det snart är dax men jag kan inte förstå att jag ska bli mamma, jag ska ta hand om ett liv och uppfostra och ge den kärlek! Och det ska jag klara av, det ska vi två tillsammans klara av?
Ja men det ska väl gå det med. Jagvet bara att jag längtar såå otroligt mycket nu, är så nyfiken på vad det blir för liten skrutt:)
Om det blir en liten Lucas eller en Wilma,Thea:)
Såå spännande:)

Men jag är så orolig med, jag vet inte om jag klarar av det. Jag känner mig så ensam på ett sätt. Jag vet ju självklart att pojkvännen(pappa) är med och stöttar och finns där vid min sida.
Men det är så mycket mer, så mycket mer som jag skulle vilja ha. Ju längre tiden går dessto mer tänker jag på att jag faktiskt bara är 18 och att ingen av mina kompisar har eller ska ha bäbis. Jag känner att jag behöver några eller någon som har det samma. Som vet vad det handlar om, någon som man kan ringa till när man behöver hjälp eller någon att springa runt och konka på en barnvagn tillsammans med. Men det finns lixom ingen. Det är väl det som är mest tråkigt nu, och det är det jag är mest orolig över att min lilla skrutt inte ska få lära känna andra bäbisar och inte få de sociala tillsammans med andra barn. Huvva vad jag pratar nu, nu blir jag nästan ledsen när jag tänker på det.
Men det kanske kommer, man får kanske en vän med en liten bäbis till slut eller ja. Jag vet inte och har ingen aning. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Men nu blir det iaf Birsta så jag får något annat att tänka på!

Ha det bra alla nu:) Och ta det lugnt i det gråa vädret..Här är jag då nu, v 36+1 :)

Vi är då bara för söta älskling..
Bästa månaden i mitt liv på våran lilla smån:)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angen

Aha =)

då bor vi inte så långrt i från varandra, vi bor i timrå =)

Postat av: Angen

läste ditt inlägg nu, klart du kommer klara detta!!

första tiden ville jag bara vara hemma å vara för mig själv..visst fick folk komma och hälsa på, men jag höll mig gärna hemma.

Vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra heller, så har du tråkigt nån dag är de bara hojta till kan vi träffas och umgås..om du vill umgås me en 24 årig kärring..HAHA!!

Ha det bra!

och du, detta kommer gå så J*vla bra!!!!

Postat av: Camilla

Tänkte bara säga att de här kommer gå bra, och det är bara att höra av dig om du funderar över något, jag har ju varit med om det redan.. :) kram

Postat av: made

hej gumman, du ha ju mig. vi kan dra barnvagn tillsammans på stan eller då:) ta nån fika och umgås. bara höra av sig!=) du är inte ensam. du kan alltid ringa om de är nått du undrar över jag finns här i njurunda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback