MVC

Hellu:)
Idag började dagen med ett besök hos MVC. För att kolla lillen i magen.
Vägde och mätte och lyssnade på hjärtljuden.
Jag själv den lilla tjockisen har hittills gått upp 8.6 kilo. Och jag lär ju gå upp lite till innan jag ploppar ut den:P
Hjärtljuden lät bra, låg på 140-149/slag min. så det var super.

Efter det besöktet så träffade jag lilla krikilina, en sväng på stan för att forska om det fanns några fina och sköna bäbistäcken. Men hittade inget som passade mej så vi åkte ut till birsta istället.
Och där efter mycket om och men så hittade vi ett super mysigt täcke och kudde till lillen på jysk :D
Sedan kom älskling och hämtade oss och bar av hem. Väl hemma händer det väl som vanligt inte mycket. Men sedan så blev det ett ryck, kompis till peter hade fixat garage så nu är äntligen Bmw:n borta här i från och står nu i garaget för en liten renovering. och dem kom faktiskt en bra bit på vägen redan ikväll:D Så snart har vi kanske en bra fungerande och ganska hyfstat bra utseende bil :P

Nu mina små vänner så ska jag försöka sova lite. Har haft en helvetes natt i natt. Kollade sista gången på klockan 02.20 och då sparkades det för fullt i magen. Härliga värkar och samandragningar:D
Och nu kan jag ju inte påstå att det är så speciellt mycket lugnare. Oh ont gör det. Så nu blir det sängen och kika lite på film och hoppas på att man somnar till den.
Natti natti :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback