Snart så :)

Ja jag ska kanske skriva lite tänkte jag. Fast ingen verkar så intresserad.
Men har inget annat för mig så jag slänger in ett litet inlägg:)
Lucas har nu haft sin första magsjuka. Och sin första ögoninflamation.
Vi alla tre har legat hela helgen i magsjuka och lilleman har varit jätte dålig. Tycker så extremt synd om honom då han har kräkts, han blir varenda gång lika rädd och ser helt förskräckt ut.
Men nu är vi iaf friska förutom att han nu har ögoninflamation som han fick i söndags. Men nu efter många ggr rengöring, gnäll och skrik för att han har ont när mamma tar på han där så börjar det lägga sig. Han är fortfarande kletig och lite svullen men det röda i ögonen är borta :) Skönt...

Ja annars så händer väl inte så mycket. Var ju meningen att vi skulle till söderhamn och hälsa på Mickis theo och thomas. men pga sjuka så blev vi hemma istället och far till helgen :=)
Då håller jag tummarna på att båda barnen är frisk:)

Min träning har varit stillastående nu när det har varit sjuka. Men igår var jag iväg igen och tränade. Tog det lugnt eftersom det var ett tag. Men det blev ändå 4 kilometers springning och lite rygg och magträning. Ikväll blir det ett core pass på 30 min sedan kondition 40 min :) jag älskar verkligen träningen nu, och går det mer än två dagar utan att träna då får jag abstinens. Men men så det ska vara :D
Vågen visar nu iaf 67.2 på morgonen. Pendlar mellan 67.2 och 68. Men hittills är det då 7.4 kilo. Men jag räknar inte med denna veckans viktnedgång då jag har haft magsjuka och förlorat mycket på det och inte ätit som man ska. Så jag väntar med att väga tills nästa måndag :) Ska bli spännande.
Slutade upp med mätningen vilket jag tycker är synd för jag skulle verkligen vilja veta måtten sedan. Men men jag mäter med mina kläder och med vågen så :)

Till helgen blir det iaf söderhamn. Om det inte dyker upp något nytt sjuka.. Hoppas:)
Ni blir det lite bilder på mitt finaste på denna jorde :)

Liten tjusvkikning på julaftonskläderna till lillen :) Super söt tycker jag att han är i dem:)



Mammas fjärt efter badning :) Super söta lillkiillen min :)

Å så här ser man ut om man har ögoninflamation :( Hemskt.

Å så här ser man ut som en dag som denna. Har inte sovit någonting och mår inte jätte bra :( Men nu sover han iaf och lär nog göra det ett tag. Och då hinner jag städa och tvätta massa kläder :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cillen

Jag väntar ju på uppföljningen av, "vem är jag" !!! Tyckte det verkade intressant :) Skönt att ni mår bättre o att Lucas ögon är mindre kladdiga. Han är ju urgullig på bilderna!!! Längtar tills jag får pussa på ungen :D Nu är det bara drygt en vecka kvar till jul, kommer du ihåg förra året? Hoppas vi kan göra om det nästa jul:) Älskar o saknar hela er familj. Pussar o kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback