...

hallå hallå...
Var ett tag sen jag var in här över huvud taget, vet inte ens om jag ska fortsätta skriva. Känns inte som att jag har någon att skriva för, kanske för att jag inte är speciellt duktig skrivare så jag får det aldrig till att låta intressant eller vara roligt.. Men jag försöker och jag tycker att det är kul att skriva, varför vet jag inte.
Men men, jag lever och jag är lycklig och allt är perfekt.
Vad har hänt sen sist?
Ja sist jag skrev hade vi iaf haft magsjuka, det var ögoninflamation och allt annat skit. Men sen dess så har vi klarat oss från allting. Inte ens en liten förkylning. Pepper peppar.
Julen har vi också haft, och den var super mysig ;) Den firades här hemma tillsammans med min pappa, min bror och hans tjej, peters pappa och hans mamma. MAssa paket öppnande och super god mat ;)
Nyår, för den delen med. Vad hände på nyår? Ja, denna nyår firades med min älskling så klart, och en massa folk. Först var vi nere på stan tillsammans med sara och johnny och kimpa. Myste på:) Sedan åkte vi upp till cissi på middag, jätte god middag. Sedan var det meningen att man skulle vara där kvällen men jag fick så jävla tråkigt, inte beroende på dem som var där eller för att det var speciellt tråkigt, utan jag blev bara så extremt less just. Så jag ville åka hem. Hem for vi, peter ville ändå festa vidare så han drog hit massa folk, blandannat fredde, linda, kattis, larsa, kimpa, och några till. Vid tolvslaget åkte jag peter linda fredde och kattis ner till stan för att kolla in raketerna:)) Och där var det gott nytt år.

Och nu då, vi är redan inne på februari. Mitt tränande, ja hur går det. Har väl blivit lite dåligt med det nu när man jobbar som en tok. Men jag håller mig utan gotta och fet mat och fortsätter hoppet om att nå min målvikt.
Nu iaf så står vågen på 64.2 det menas då med 10.2 kilo. Så jag är nöjs. Sjukt nöjd. Innan hade jag strlk 32 i byxor nu har jag 28. I tröjor har jag smål. Så jag är glad, men fortfarande 6 kilo som ska bort. Men det får komma som det går, ingen stress ;)

Mer då, här hemma renoveras det en massa, toaletten är så gott som klar, jag ska bara hitta något man kan sätta på väggen, typ någon mall eller var det heter. Står helt stilla men sånt man klistrar på väggen så det blir fint något mönster ;) Haha
Sovrummet, nya tapeter, vi ville ha det lite ljusare. Så vi bestämde oss för att göra om Igen:) Köket, där ska vi nu börja på den andra delen av köket. Vi får se hur vi gör, då vi på måndag ska på husvisning och på banken. Tanken är väl att vi ska köpa ett hus som vi hittat. Och inte vilket hus som helst utan mitt älskade barndomshus. Och jag älskar det :)) Vill ha och jag skaaa ha! :) Men ska inte vara glad i förskott vad som helst kan hända. Men jag håller en tumme. nu ska jag inte babbla en massa så ingen orkar läsa. Skriver ett inlägg lite senare också :) Nu ska jag städa, lilleman är på dagis. Städa, ner på stan och träna hem, se om någon vill följa med på drakborgen. Hämta lucas och promenere till drakborgen :)
Ha det bäst:)
lilleman fick ett stort paket av farfar :)
måste ju tugga lite kaka mellan också ;)måste tugga lite kaka mellan paket öppningen med :)

vårat härliga julbord ;)



kommer fler bilder och fler inlägg senare :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Köket blev ju sjukt fint! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback