Sjuk:(

Jaha, det vart då så att jag drog på mig en jävla förkylning och lite till.
Började smyga på mej i måndags men trodde jag skulle slippa det. tisdag fick jag en jävla hosta och blev bara värre på kvällen och natten, skolan gick bra på onsdag men pallade inte mer än så. så idag blev jag hemma för att vila ut mig. Försöka få bort den här jävla febern men tror jag lyckats med det nu. så nu dricker jag bara en massa cocelana och knapprar piller. Gött det :P
Men men vill ju vara frisk tills vi ska ner till söderhamn imorgon för att gå på Lilla theos kalas som inte är så liten längre. Blir ju hela 1 år han :) Ska bli kul..
Så blir där nere från fredag till söndag skulle jag tro:)

Men, idag fick jag iaf sms från name it från stan där det stod att dem fått in mer kläder nu till deras butik och dem har ju 70% på ALLT ska ju stänga ner. Så då var vi bara tvungen att åka ner och kolla. Fanns inte så mycket fint i lucas strk som han har nu. Men en massa annt gott blev det handlat till hans kommande storlkekar. Han ska ju inte stanna i växten än. Så då blev det en morgonrock, en mössa som han kan ha till våren typ, en tröja som han kan ha nu och sex tröjor som är i strk 92 och han har 80 nu så det kommer snart. Det går fort :)

Sedan hem, och med oss hem råkade vi få pizza:P Är man sjuk som mig så får man faktiskt äta pizza. Då skulle man ju tro att jag alltid var sjuk men det är jag inte. Jag tycker nog helt enkelt om pizza flr mycket. Och allt annat gott och det syns ju på mej med:P Men men sånt är livet. Lever bara en gång så det är bara att passa på. Någon gång måste man vara tjock med. Går alltid att banta bort :) Och det ska det med. För jag har ju faktiskt sagt att jag inte får färga tillbaka min blonda hårfärg förens jag gått ner 10 kilo så det kommer gå fort bara jag fått fart på det så:)
Men livet det leker och jag klagar inte. Har världens bästa son som gör allt i mitt liv. Han får mig att le han får mig att skratta. Och han får mig även till att gråta men bara en massa glädjetårar:) Lucas är mitt allt. mammas lilla hjärta. Och också för den delen snart fyller 1 år. Det är bara 1 och en halv månad kvar. inte ens det:P
Den 27 oktober börjar han även på¨dagis. Vissa kanske tycker att det är lite för tidigt men måste man så måste man. Peter måstte jobba för att få i pengar till familjen och jag måste gå klart skolan så att jag kna få ett jobb och tjäna till familjen. Men jag är inte ett dugg nervös och jag tror lucas kommer älska dagis så:) Och skulle det visa sej att det inte går så får man lösa det då. men han har iaf fått en dagis plats på humlan här vid oss den 27 oktober :) Det ska bli kul för han :)

Nej nu ska jag vila mig lite till så att jag blir frisk, vänta på att lucas vaknar med :) Hej hej

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kristin

Haha, en sela kanske :) borde ju funka toppen det och är dom ute kan man ha en löplina ;)

Ja du kan knappt ta blicken ifrån elias en sekund nu innan han har försvunnit iväg någonstans haha :)

Vi bor i matfors vi :)

Postat av: Jenny

Ja nej gud så får det inte ha blivit, men det tror jag inte.. konstig dröm vilket som!:) haha hemskt ändå!



Krya på dig! kramkram

Postat av: Sofie

Hej! Bebisen var beräknad till den 16, alltså igår.. Men ingen bebis än och inga känningar. Blir väl en stor bebis denna gång också :P

Postat av: Linda

Hej vännen. Ja, men jag får ju en ny tillsvidare, med bättre betalt, heltid och bättre arbetstider. Kan berätta mer när vi ses igen. Måste få se lilla Lukas när han går också juh! Får boka in en dag/kväll! Massa kramar

Postat av: Linda

Visst blev dom lite coola! Hade inte tänkt köpa dom färgerna men det fanns nästan inga andra så då blev det dom. Tvungen att prova juh! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback