Husköp :D

Japp vi har köpt hus :D Och jag är så jävla glad!!
Mitt älskade barndoms hus i vattjom har blitt vårat älskade hus. Där lucas ska få växa upp tillsammans med hans möjligt kommande syskon.. Tillsammans med mig och peter och vi ska vara såå lyckliga :)
Igår skrev vi på papprerna så nu är man husägare. Och inflyttningsdatumet är satt den 15 maj bara för att vi ska ha tid på oss att sälja våran lägenhet. Men säljer vi den om två veckor så flyttar vi då :D Åå det ska bli såå jävla roligt ;) Så nu rä våran lägenhet till salu. Vet ennu inte om mäklaren har lagt ut den på försäljning men snart så ligger den ute på hemnet iaf och hoppas att någon vill ha den på en gång :D
tänkte jag skulle lägga in lite bilder på lägenheten, vem vet ni kanske blir intresserade :P Thihi


















Japp så är det :D
 

nu till salu. trea på 76.5 kvadrat, 4005 kr i hyra, vi betalar idag 4600 kr inkl elen, tv, motorvärmareplatsen och internett 100/100 fiber, ligger på johannedalsvägen 26 i sundsbruk. mycket fin och mycket som är gjort. köket är nyrenoverat från stommarna, kyl/frys ny 2010, inbyggnadsugn och spis ny 2010. sovrummet nytt golv 2010 nytapetserat 2011. separat badrum och toalett. wc:n nymålad 2011 nytt klinkergolv 2011, ny skitstol 2011 nytt handfat 2011 hallen är nytapetserad 2010, alla listerna i lägenheten ny målad och även taken 2011
det mindre sovrummet nytapetserat 2009, nylagt golv 2009. vardagsrummet delvis nytapetserad 2009 och 2011. Ja den är helt enkelt skitsnygg :D
Utgångspriset är 110 000. Hör av er vettja ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Åh vad roligt med huset. Grattis!! Jag tänkte kolla med dig Om du inte skulle vilja träffas och leka lite? :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback