Jobbjobb:)

ja idag i denna underbara värme så har man jobbat. Har nu snart jobbat i tre veckor och jag tycker att allting går super bra faktiskt. Ett enkelt jobb och en kanon grupp har man hamnat i också. Väldigt lätt att komma in i den :) Så det känns riktigt skönt. Men har ju tills igår varit ledig en vecka på grund av att jag så klantig som jag är stukade foten riktigt rejält när vi var ute på berga förra torsdagen. Jag busade med en liten kille på tre år. Spran baklänges och sen så klev jag ner i en grop och där gjorde det jävligt ont. Och notera då att det är ungf 30 cm djupt och sen 69 kg rätt ner på min stackars lilla fot. Fyy f*a.. Halvt krypande upp på stranden yr och alldeles likblek fick peter ta imot mig. Jag kunde inte ens stå upp. Det gjorde så ont att jag spydde som en liten katt.. Huvva. Men men upp på stranden linda foten och sen åka hem och besöka vårdcentralen dagen efter för ett sjukintyg. Då chefen trodde att jag skulle påp gf istället därför jag sjukänmälde mej. Men det skulle jag verkligen inte. En sån kraftig stukning att jag fick bli hemma en vecka. Buhu. Men nu så, fortfarande ont men jag kan gå på den :D Ja, igår jobbade jag ju med. Blir jobb imorgon också sen så ledig tre dagar. Och på tisdag kommer kära moder och hennes karl och hans son hit och hälsar på:) Ska bli kul att träffa dem med. Vad vi ska göra det har jag ingen aning om. Ska ju bli dåligare väder på tisdag så vi får la se. Ikväll ser planerna ut så här. Packa in lilleman och min karl i bilen, hämta lillasyster u granlo. Åka upp till broder i nedansjö, bjuda in sig där på lite grillat och lite poolbadning och bara mysa:) Låter ju inte helt fel. Men måste ju prata med dem också;) Haha har inte gjort det än :P Ska ringa han snart :D Tänkte lägga in lite bilder igen då. Är ju så dryg men måste ju visa upp stor pojken min :D Är så stolt mamma att det inte ens går att beskriva med ord. Mitt lilla hjärta<3 Nähä men skit i det då. Tydligen så har den ikonen där man trycker när man ska infoga bilder helt o¨hållet försvunnit:S Så jag kan inte lägga upp några bilder nu. Men ska göra det snart :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback