Fyyy fan!

Idag har varit min värsta dag i hela mitt liv. Så jävla puckad!
skäms nästan för att berätta vad det är som har hänt... Att jag kan vara så dålig på att hålla koll och allting kan hända så jävla fort:/
I morse när min lilla fis vaknade för att äta klockan åtta. Så hämtade jag han i sängen och gick till vardagsrummet.
Jag la han i soffan och satte mig höger om honom bredvid han. Jag vänder mig om för att ta amningskudden som ligger bredvid mig i den andra soffan. Då jag hör en dunst! Han rammlade ner från soffan.
Jag blev så jävla rädd, han skrek till och tappade sedan andan och efrer ett tag skrev han högre än vad jag någonsin hört han göra. Snabbt tog jag telefonen och ringde 112 utan att kolla efter hur han mådde för jag ville bara ha hit en ambulans för jag blev så jävla rädd. Jag skrek i telefonen att dem skulle skicka en ambulans. Jag var så jävla chockad att jag inte ens kunde hans personnummer eller knappt adressen hit. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.  
Dem var här på fem min ungefär och kollade hur min lilla bäbe mådde. Och dem sa det att det verkade som han mådde bra och dem klämde och kände så att han var hel!
Och han hade även lugnat ner sig, så jag skulle slappna av. Men jag var så chockad, helt förstörd!
Min lilla prupp! Och det var också tur att vi har så tjock matta där han rammlade med. Hade den inte varit där hade det kanske tagit allvarligare:(
Hur kan jag vara så klantig, att släppa ögonen från honom när jag vet att han redan börjat snurra på sig. Jag borde inte ens få vara mamma när jag är så jävla klantig. Hela dagen har jag grinat så fort han har grinat för då har jag tänkt på att han har ont.. Så fort jag ser på honom så har jag grinat. För tänk om jag förstört något i hans huvud tänk om han får en hjärnskada elle något. då har jag förstört hans liv. Något så vackert har jag förstört..
Efter att det hände har jag inte släppt ögonen från honom. Jag kunde inte ens somna om när han sedan somnade bredvid mig jag kollade hela tiden så att han andades och fortfarande levde.
Att jag är sån jävulsk dålig mamma. Det borde vara förbjudet. Jag skäms så mycket över mig själv. Min älskade lilla Lucas det var verkligen inte meningen mamma älskar dej så!

Jag kommer verkligen aldrig förlåta mig själv om det händer honom något efter detta eller om han får några men efter att jag har varit så jävla dum!
ALDRIG MERA ATT JAG SLÄPPER ÖGONEN FRÅN MIN ÄLSKADE SON!

För att lugna ner honom och göra något som han verkligen älskar så tog jag fram badsakerna och myste lite med honom:)
Han älskar verkligen att bada och blir så lugn!:)




Han älskar verkligen att bada. Se så han njuter. :)

Han har myst i pyjamas hela dagen, han har nog varit väldigt chockad han med så vid åtta tiden nu ikväll så var det första gången han somnade efter att han vaknade vid tolv. Så här låg han i mitt knä... Ser kanske inte så skönt ut men det tyckte han. Min älskade lilla skrutt jag älskar dej så.

Kärleken till dig kan inte beskrivas med ord. Skulle det någonsin hända dig något skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv för att jag låtit det ske. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv som idag! Fyy vad hemskt. Förlåt mig pruppen min<3

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Evelina

Lilla gumman, det är ingen fara ska du se.. Du är en jätte bra mamma, kan inte tänka mig nån bättre faktiskt..:)

Postat av: Sandra

Åhh stackars er. Förstår hur du känner men en sån sak kan ju hända även den bästa :) Det är nog ingen fara ska du se. Du är en JÄTTE bra mamma :) Kram på dig

Postat av: Sofie

Huga vad jobbigt! Jag sitter bara och väntar att arvid ska göra samma sak.. Än så länge har jag ju varit bortskämd med att han alltid ligger på samma ställ, men olyckan är snabbt framme. Men han ser ju glad och hel ut på bilderna iaf :) Och ja ikväll blir det ju självklart idol för våran del är ju fortfarande less på att det är grabbarna kvar men man måste ju se sista gången (: Ni då? Bortbjudna någonstans som vanligt? ;p Jag hade mer än gärna bjudit hem er till oss, men jag är nere hos mina föräldrar och "jobbar":/

Postat av: Sandra

Va skönt ;)

Jo då det går bättre och bättre för varje dag som går :D Hur ofta äter lilla Lucas? Elwira äter hela nätterna känns det som :p Haha. På dagarna går det 3-4 timmar emellan men mot kvällen vill hon äta hela kvällen den lilla tjockisen ;) hihi. Puss

Postat av: Linda

men åhh.. lillhjärtat! Det gick säkert bra. Barn tål mer än man tror ändå. Du är en kanonmamma! Sötis. Hoppas du mår bättre. Kram på re!

Postat av: Linda

Jag tycker du är en bra mamma och syster. Tycker om dig. Saknar dig.

Postat av: Angen

jag tror att detta händer alla...förr elr senare.

du är ingen dålig mamma!!!



Pss..har du kikat i emelies blogg..hon bor i johannedal..vi ska ha mamma och barn träff där på onsdag..med fika och mys =)

anmäl dig du med!



Kram

Postat av: Angen

ja de va trevligt =)

ja va synd..men de kommer säkert fler tillfällen..då hojtar jag till igen =)

Postat av: kikki

förstår att det var hemskt :( det kan verkligen gå fort med dom små :/ men tur det gick pass bra ändå i allafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback