Lugn dag:)

Ja dagen har då varit väldigt lugn och skön bara!
Natten som var kan jag verkligen inte klaga på, jag la min lilla skrutt strax efter tio, sedan så väcktes jag av att brösten verkligen behövdes tömmas så det var bara att väcka min lille fis vid kvart över fem. Så att han fick äta lite. Sedan så somnade han om igen efter matningen ganska så snabbt och sov ända till tio. Vaknade och tyckte att han skulle äta en tiss och sedan sova igen:)
Då fick jag chansen att plocka lite här hemma och äta mig en liten frukost i lugn och ro.
Och den fick jag så klart äta själv efter som älskling jobbade idag med :/ jobbigt men det blir ju pengar :)
Snart så är han ledig och det ska bli sååå skönt. Ska få chansen att sova en hel natt på sex veckor:) ska bli skönt.
Idag har även lille Lucas träffat morfar för första gången:) Han brydde väl sig inte så mycket eftersom han verkligen inte förstår riktigt. Men pappa (morfar) han var verkligen jätte glad.
Han kom hit till oss vid två tiden och har varit med oss hela dagen.
vi har varit ute och farit lite, skulle kolla in brandworld men det stängde kl fem . Typiskt nog. Vi åkte upp till andra sidan birsta och gick på öb och lite i birsta huset och sedan så åkte vi ner till ica maxi och handlade lite smått och gott.
Väl hemma igen så lagade vi ordning lite goda mackor. Men chanminjoner och ett glas mjölk. Det var mumma.
Senare vid nio tiden då kom sjöberg och linda.
Linda som tog körkortet i tisdags :) Grattis till henne.
Så det firades med lite öl och godis.
Och näe inte jag heller :P Inte än men jag var bra sugen :P Men det får vänta tills den 2 januari:)

Pappa, sjöberg och peter dem drack och gottade sig. Och linda hon blir ju så klart chafför:)

Lucas blev lite grinig vid tio tiden, så jag fick trösta honom och gå runt och bära på han. Ville inte alls sova. Skulle ju vara vaken med dem stora grabbarna ju som drack öl:D Haha
Men tror även att det blev lite för mycket folk och livat här med för att han skulle få lugn och ro i kroppen.
När lillasyster, peter, pappa, sjöberg och linda for ut för att handla på ''julgransförsäljning som har öppet dygnet'' runt;) Så blev han lugn och han fick lite mat och sedan så la jag han i sängen för tjugo min sedan och då somnade han :) Skönt.
Så nu sitter jag här och väntar på att dem ska komma hem så att jag får godkänna granen, annars jävlar få dem ge sig ut igen. För den ska verkligen vara fin tycker jag..
Kommer lite bilder på den senare :)
Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av ett glas cola sedan ska jag nog krypa ner i sängen och njuta av en god natts sömn:)

Längtar tills måndag då kommer syster och hennes karl upp och bor här:) Och snart är det julafton:)
Höres och syns natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Hej.. Tack för kommentaren i min blogg! :) Blev granen fin då eller fick dem åka ut igen?! :D

Postat av: elin

De småa har jag hittat på internet i min effektiva sökning av en speldosa! De finns att köpa på skämtsaker & barnvagnar i stan om jag inte har helt fel! För en slant mellan 149-200 :- för dessa.

Kaninen har jag köpt på babyproffsen i birsta. Lagomt stor och lagomt pris dessutom, och supermysig !! Ligger på omkring 200 :-

Till sängen har jag även hittat en finfin musik mobil som jag ska få i julklapp av mina bröder, om den nu finns kvar vill säga! Får lägga ut bild när jag fått den :) Den finns på lekplaneten för 369 :- 5 elle 6 olika figurer i färg glada färger som snurrar runt och spelar en melodi :)



Nu skrev jag nästan en bok känns de som! :P

Postat av: Frida

Näe precis man får inte ett piss gjort. Man jaja som sagt dom är ju så himla söta i mellanåt med ;)

Postat av: Angen

Jag och en annan tjej håller på att planera en mamma och baby träff här efter nyår, du får hemskt gärna komma om du vill =)

kommer väl ut med datum och sånt senare!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback