Lyckligast i världen:)

Ja idag var det då andra dagen som jag var hemma med min lilla prins:)
Igår tog vi det bara lugn, jag plockade lite här hemma och försökte få lite ordning och vi bara myste på jag och lilla Lucas.
Idag så har det vrit lite mera fart. Vi klev upp vid tio, skönt att få sova men i stället har han varit uppe lite i natt. Men då sov han lite längre med och det var super skönt. Men vi vaknade vid tio och fixade till oss jag gav lillen mat och klädde på honom.
Jag fixade till mig och sedan tog vi en promenad in till birsta där vi sedan åkte bussen in till stan.
Lillens första tur med bussen :D Thihi och lugn var han och bara låg och sov.
Med bussen åkte jag till stan och med oss var även Kristina :)
Inne i stan så skulle jag ju träffa lite annat folk. Träffade Cissi också.
Och på in mötte vi upp Sofia, kim, matilda och frida. Dem ville ju kika in lilla Lucas. :)
Sedan vid halv fyra kom älskling och hämtade upp oss. Och då åkte vi ut till njurunda för att handla lite kläder. Fick ju ett pressentkort av farfar på 500 kr. så vi åkte ut till ''Tre små busfrön'' som affären heter och handlade massa fina saker :)
Där har vi då kläderna som vi köpte. Handlade lite större storlek, för vi har så tok mycket kläder o strl 50-56 så det blir inge mer så vi handlade 62-68 nu så det får ligga ett tag tills han växt i dem:D
Dressen som ligger längst upp med igelkotten fick vi iaf av '' Tant Cissi '' Mycket snällt då blev Lucas så glad :)
Tack Cissi:)
Och resten handlade vi då:)
Sedan när vi kom hem så kom farbror Johan på besök, då beställdes här pizza så myste vi lite med pizza och bra sällskap:)
och medans vi åt så fick lille lucas ligga på sina mysiga fäll och titta på. Eller titta och titta han sov mest hela tiden :D

Titta så dem myser med varandra :)

Se så tjusig han är :) Thihi

Medans mamma och pappa käkade gott så fick jag ligga på fällen och mysa :)

Åå jag älskar att mysa :)

Ja där låg han medans vi åt. Och sedan efter att vi ätit så kom det mera besök. Jimmy oh hans tjej kom och Cissi var ju också här:)
Nu ligger min prins och sover la han för 40 min sen ungefär. det betyder att han kommer vakna vid tolv tiden och vilja ha mat sedan kommer han vara kanon pigg och inte vilja sova förens vit ett två tiden och då kommer jag få sitta vaken... Fyyy jag måste få en rutin som blir bra så att det inte alltid blir så sent- Hur gör jag det?? Hjälp mig någon.
Nu ska jag lägga mig och sova iaf en stund tills lillen vaknar. Peter sitter och spelar tvspel med jimmy och Johan så jag får vila ett tag då. Natti natti- Ha det så bra alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ronja

Istället för att slänga in en kommentar på facebook så skriver jag här, men visst finns jag i lilla bloggvärlden. Förresten, vad otroligt söt lilla Lucas är. Man vill ju bara pussa på hans söta kinder :) haha! Hoppas att allt är bra med er, KRAM!

Postat av: Tant kim :)

Alltså han är så bedårande så jag vill bara äta upp han! Han är så fin och alla kläder jag blir alldeles till mig vad söt dom är! åå :') du måste komma och hälsa på ofta så vi får se lillens utveckling :) hihi

Postat av: isa

rutiner kommer jag lovar! hela första månaden ammade jag natalie mellan 2-4 på natten hela 2 h! gick inte att lägga henne före 4, provade flera ggr, men de gick inte.

Han är ju inte så gammal än heller så ta de lugn å njut istället! passa på & sov på dagen då han sover.eftersom du är vaken på nätterna. de kommer inte att funka i längden att vara "perfekt" hela tiden, att vara vaken på natten & vaken på dagen.då går man in i väggen tillslut! Så vila/sov så mycket du kan på dagen!



kramar kusin isa:o)

Postat av: Camilla

var de bra pris på kläderna där ute?

Postat av: Camilla

då måste man kanske kika där någon dag, jag som ÄLSKAR barnkläder :P

Postat av: Stina

Hej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina



Postat av: Angen

Tack så mycke =)

din lilleman är verkligen jätte söt =)

går allt bra?

Postat av: elin

Hmm näe känner inte din bror robert iaf.. :)

Jag bor i matfors i en etta nu men ska flytta till en två i matfors i samma område den 1a februari.. :D

Postat av: Angen

jaa, visst tar de ett tag innan man fattar att de verkligen är ens eget lilla barn? helt otroligt egentligen..jag fattar de knappt än =) haha..

jo med oss är de bara bra, lilleman hittar på nya saker hela tiden..du kommer se om nån månad vad dom utvecklas dag för dag..dom är helt underbar dom små miraklen =)

ha en underbar helg!

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback