Sista dagen!

Ja nu sitter man här, Lucas ligger och sover. Han lär vakna om ett litet tag och vilja ha mat. Älsklingen sitter och spelar tvspel. Ett spel som vi köpte idag, faktiskt jag som ville ha det :D Har velat det ett tag nu, och nu fick jag det :P
Idag har farfar varit på besök. Första gången han träffar Lucas. Han har haft så mycket att stå i och när han väl kunnat komma ut så har vi haft annat planerat så det har bara inte blivit av.
Av honom fick vi ett pressentkort på en nyöppnad barnklädes affär ute i njurunda. Så imorgon ska vi faktiskt åka ut dit och köpa lite kläder. Men det blir i storlek 68 då. För nu har vi så otroligt mycket kläder i dem små storlekarna så nu blir det lite större :D

Linda och Thompa kom också på besök :)
Väldans trevligt. Till dem bakade jag en hallonpaj som vi satt och klämde i oss, men jag misslyckades lite halvt med den denna gången. Tyvärr. Men lite god var den ändå. Hade den i ugnen lite för länge:(
Men den gick ner:)

Sista dagen hemma tillsammans med hela familjen. Det skrämmer mig lite. Peter åker på jobbet imorgon som vanligt. Kommer hem vid halv fyra igen. En hel dag själv bara jag och Lucas. Undra om man klarar det?
Nu är ju även pappa med, han kan lixom ta lillen när jag vill sova lite eller behöver göra något annat. Men nu finns han inte där. Jag blir helt själv och måste klara allt på egen hand. Fy det skrämmer mig verkligen. Nu har man haft honom till hands i två veckor, och imorgon ska jag vara bara jag! Fyy
Men man ska väl klara det. Någon gång måste man ju vara själv. Jag kan inte ha han hemma hela tiden. Men det är så tråkigt att han ska behöva jobba. Att inte få träffa Lucas på hela dagen. Det är så många timmar som försvinner.
Jag tänker mig själv sedan när jag ska börja i skolan igen i augusti? Kommer jag verkligen det, eller kommer jag vilja vara hemma med familjen. Min lilla goprupp!
Aja det är ett kapitell längre fram. Men nu idag så är allt underbart, kan inte ha det bättre än så här. Jag älskar verkligen min familj. Jag älskar Peter och jag älskar min lilla Lucas.

Imorgonbitti ska jag upp tidigt, har väl varit vaken ganska tidigt alla andra dagar med men imorgon ska jag upp ur sängen tidigt och köra älskling till jobbet. Sedan ska jag och Lucas åka på koll på Bvc. Han ska vägas och mätas och kollas till så att allt är bra med honom. Ska bli spännande och se vad han har gått upp. Han måste ha gått upp mycket så som han äter. Annars har han verkligen ärvt pappas förbränning :P haha
Och efter det ska jag nog bara hem, ta det lugnt och njuta av ensamheten. Eller ensamheten är det kanske inte. Jag kommer ju ha det jag gör ändå. Men utan pappa Peter denna gången.

Men men nu kommer det lite bilder. Så det inte bara blir en massa tråkigt läsande!:)
 Lillskrutten fick sig ett bad innan resan ner till Skåne. Måste ju vara fin inför mormor ;)

Åsså fick han mysa med nappen och handuken:)



Och man blev så himlans trött av att bada! 

Ååå det är super mysigt det hära :D

Min lilla gopropp. Han är vackrast i mina ögon!

Titta han kan sitta :D 

Vi köpte en ny uppsättning åt han :D Är han inte vacker?:)

Nakenfisen:) Stark som tusan och ska riva ner alla kläder :)

Min napp. Rör den inte:P

Mys killen min!:)

Å jag var så trött. Så vi somnade tillsammans:P haha

Stewen tyckte så mycket om Lucas:)

Å syster är så sugen nu. Men hon har ju ett tag kvar!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: kristina

vad fina bilder! han har växt på sig mycket sen sist jag såg honom, men han är ju otroligt söt! :)

Postat av: Maria

Åh vad fin han är! :) är så glad att allt har gått bra och att du är lycklig, ni tillsammans! :)

Postat av: Frida

Heeejj..



Inget resultat från maraboustävlingen ännu.

På hemsidan deras så står det att vinnaren skulle presenteras den 20 /11.. men men..



Ang. bloggdesignen, så gör jag dem själv :)

Inge duktigt, men gillar att testa mig fram...

www.designadinblogg.se är en ruskigt bra sajt!!

Postat av: Angen

men åååhhh va söt han är, jag har glömt att algot varit så liten =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback