grått och dystert!

Jaha då var det söndag då, imorse vaknade man kl nio(vintertid) Så egentligen tio då. Vaknade av att pojken låg och tittade så sött på mig. Han var pigg som tusan och jag ville bara sova vidare men det fick jag inte..
Han skulle pilla på magen och sjunga b.l.o.s.s.a b.l.o.s.s.a b.l.o.s.s.a glöggen heter blossa, för lillskrutten:D Haha
Men det tyckte lillen inte alls om så den sparkade på som tusan på pappa :D THihih

Vad har man då gjort hittils. Absolut ingenting. Städat lite, och plockat. Har ju tappat bort bankomatkortet också, helt spårlöst. Skulle ju på birsta idag tänkte jag och handla lite saker till bäben. Men nä då utan det kommer jag då inte långt. Så antingen får jag beställa ett nytt om jag inte hittar det. eller så får jag åka på banken imorgon och ta ut lite pengar. Men jag hatar att ha pengar löst. Då går dem ju så snabbt:P

Har även blitt bjuden på middag idag hos Kristina och Daniel:D Lite mys middag, taccos ska det då bli:) Mumma!
Så ska väl börja göra mig i ordning och så sedan ge sig iväg kanske :)

Med tre veckor och fem dagar kvar så njuter jag av att bära på skrutten:D Njaa inte riktigt, men man kan ju säga det. Skulle inte alls vara helt fel om den ville titta ut nu men jag antar att den ligger kvar där i fem veckor till. Den kommer inte alls vilja komma ut bara för att jag har så förbannat ont hela tiden. Så den kommer bara njuta. Det är snällt mot mamma:D

Men men nu ska jag fixa och dona lite. Ha det bra alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angen

du jag har faktiskt ingen aning om de där med dagis faktiskt..det enda ja vet är att de brukar kunna ta lång tid för att få en dagis plats.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback