Kylan byttes ut mot regn. Ogilla!

Fyy och blä för regn!
Jag som ska iväg och flyga och fara. Och tänkte då inte att det skulle bli regn. Hade jag vetat det hade jag kört älskling på jobbet och tagit bilen själv. Nä men nu får jag åka buss och måste gå en massa långa sträckor istället. Och det gillar jag verkligen inte:(
Klockan ett ska jag vara hos sjukgymnasten, och det har jag knappt någon aning om vart det ligger. Vet att det är i Skönsberg, sedan inge mer. Men det blir väl till att vandra i det blöta :(

Idag så är lillbäbisen i vecka 35:) Knäppte några kort på magen när den är som fulast :P Haha
Kan ju inte påstå att den är så tjusig ändå tjock och klumpig. Och inte ens prata om mej. Men ska visa ändå:)

Hoppas bara på att vädret blir lite bättre, en regning fredag det tycker jag inte om. Det blir ju så tråkigt då.

Tre veckor sedan min lillplupp flyttade till härnösand med. Saknar honom så otroligt mycket. Men han har det bra där han är nu med. Men såå mycket som man saknar med honom så det inte är sant. Som mina promenader på morgonen dem blir så tyst och tråkiga:( Ingen som man kan busa eller leka med. Ingen som man kan skrika på ibland för att han inte lyssnar på vad jag säger. :P Thihih
Men ibland är det också skönt. Tror jag bara har damsugat typ fem gånger sedan han flyttade. Och innan fick man damsuga två gånger på en dag och det sliter på en kan jag säga.
Och tjock som jag är så skulle jag aldrig orka med han nu, men jag saknar dej Enzoplutt<3
Näe nu ska jag äta mej lite gröt och klä på mej så att någonting händer idagHaha.

 Samandragning samtidigt som jag smalar in magen:P 
så den ser ju inte ut så här på riktigt:P:D                     Men så här ser den ju ut nu då :D



Ja då har man tittat på kvällens idol program!
Jag älskar verkligen idol :D Kvällens bästa var ju då självklart Erik. Men någon som jag blev jävligt imponerad av det var ju ''trasan'' eller ''bresa'' eller vad hon heter. Älskade verkligen hennes uppträdande och hon var verkligen grym!
Ikväll har jag ingen aning om vem som åker ut faktiskt. Kanske ''luggen'' kommer fan inte på vad han heter. Engligt jurryn så är det nog han och tove som åker. Men Tove blir kvar hon :D
Hoppas nästan lite på att Camilla hon lämnar ikväll faktiskt. Det har jag velat ända sedan hon kom in igen.
Men men får snart se vad som händer:) Hej hej :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maja

Fina härliga mage:) Längtar redan till nästa gång vi ska fota så jag kan få känna lite mer på sparkarna:)

Postat av: madde

hej gumman, tack för de men jag vet inte hur man gör jag heller.. jag har en kompis som hjälpt mig=) hehe för jag fatta absolut ingenting jag heller, men jag blev nöjd!=) fin mage btw.. kraaamar från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback