Lördag:)

God morgon. Min natt har då varit den jävligaste hittills tror jag. Värk och toabesök hela tiden. Jag orkar verkligen inte mera nu. Ska jag gå så här i fem veckor till och sedan ska jag ha ett barn på det. När fan ska jag få vila ut då?
Pratade med MVC, och man kunde om man ville åka in på sjukhuset och få något så man kunde sova å sedan sova kvar där och så bevakar dem en. Men vem vill sova på sjukhuset och en natt det hjälper väl inte. Jag vill ju sova bra alla nätter. :P Haha Klagmaja :D

Pälskling min har precis åkt iväg till garaget och ska skruva massa bil:D Hoppas bara att han kommer någonstans idag och att det verkligen är detta som är felet nu då!
Sedan har vi en bil, någorlunda snygg och inte allt för oskön att åka i. Men det är ju ingen kombi! Det får vänta ett tag tills vi har råd med det. För just nu finns det ingen chans till några pengar till en kombi. Tråkigt nog, men vem säger att man måste ha familjebil? Bmw:n blir en kanon familjebil det ;)
Thihi Kanske lite liten, men ramen till barnvagnen går iaf in men inte själva liggdelen :P Haha

'Idag känner jag för att ha svin kul! Vad gör man för att han svinkul? Någon som vet det. Jag är uppe tidigt, men nu ska jag bara städa. Peter kommer kanske hem vid två, då blir det lunch och sedan så vill jag göra något suuuuper :D Thihi
men men slutbabblat nu blire full volym på stereon och sedan fram med städverktygen:D Tjohooo


Hej hopp!
klockan är nu 21.28 och jag kan ju inte säga att jag levde upp till det jag tidigare skrive idag. Att jag ville göra något suuuper kul. Har inte gjort något speciellt. Var och hälsade på Kristina och Danne nu en sväng ikväll men vi åke hem sedan igen. Är så less på att umgås med folk, har ont hela tiden. Vet inte riktigt vad det är som spökar heller. Ena stunden så är jag ju säker på att det är förvärkar. Men andra stunden har jag ingen aning. Då gör det ont i hela magen och neröver. Så jag vet inte, och just nu så gör det så ont så jag faktiskt ska ta och krypa ner i min säng och titta på en film och hoppas att jag får sova lite.
Önskar verkligen att den här smärtat tog slut nu. Ska det verkligen göra så här ont. Och jag som inte ens är gnällig. Men jag fick väl det här för att jag varit så stolt om att jag knappt känt att jag varit gravid. Inge illamående eller någonting. Men nu kommer det, har till och med så ont så jag mår illa. Jag vill verkligen inte. Är nu inne på femte dagen då det gör ont. men tycker bara att det gör ondare och ondare för varje dag som går.
Men nu ska jag sussa mej lite. Ha det bra alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Alex

Vore skit kul om vi gjorde något:D En burk cola låter kanon de, kanske en redan i veckan? Ska se över hur man slutar så de inte blir så sent. Har ditt nummer:D Du har väl troligast mitt med. jag smsar när jag vet hur jag slutar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback