Ny i systemet ;)

Ja jag vet inte vad man ska skriva eller vad man ska göra egentligen. Men alla andra har ju en blogg så det vore väl kul om någon ville läsa om mitt liv med :P



Just nu så är det väl inte så intressant, men snart så kommer det en till liten plutt till familjen och då blir det genast mycket roligare att skriva och läsa :D Just idag så är det då fem veckor och två dagar tills kontraktet på hyran går ut. Och då ska den lilla vara ute. Annars blir det en dyr räkning. Thihi



Hoppas ibland att den kommer lite tidigare, men det bästa vore väl om den stannar tills datumet är här. Men för mig gör det ingenting om den vill komma nu bara den är frisk och mår bra :)


Jag är nu i vecka 34 och 5 dagar. På fredag blir det vecka 35 och är då bara fem veckor kvar:D Och jag kan lova att jag är en riktigt liten tjockis:D
 

Ja, man sitter ju här hemma i lägenheten och just nu skulle jag bara vilja somna och inte alls känna någonting.
Nu vet jag verkligen vad dem menar med förvärkar. Har haft ett par stycken nu och dem känns det kan jag lova..
Nu ska jag iaf äta lite mat. Eller mat det blir lite gröt det tycker jag om och lillen med ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maja

Gud en sån söt mage som börjar tuta fram! Va kuul:D Nu måste vi fota snart!

Postat av: Frida

Halloj !

Skoj med ännu en blogg att läsa :)

Postat av: Angelica

Haha!

Som börjar puta fram? Det har den ju gjort i evigheter :P Ja det måste vi verkligen:) Har du hört nå mer från han?



Hej hej :)

Ja visst är det, vet inte riktigt om man ska svara på dem här eller om ni ser att jag svarat eller inte. men jag svarar ändå:P Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback