Torsdag idag då...

Idag blev man väckt av telefonen.
Hade ställt klockan på tio men Pia ringde tio i tio:P Yrvaken som jag var så svarade jag.
Upp och hoppa in i duschen äta lite frukost och sedan iväg på birsta.
In i birsta huset och tittade runt lite grann. Pia hittade en jätte fin typ morgonrock aktigt som hon ska ha på BB. Kan tänka sig att hon tänkt på sånt. Ska man göra det med?
Har nog inte ens tänkt att jag ska föda ett barn snart heller. Har inte ens förstått att jag ska bli mamma tror jag. Tiden börjar rinna iväg och här sitter jag bara och skriver i ställe för att aggera!
Ingenting är så gott som klart. Jag har inte inhandlat något till mig själv som måste has under förslossningen eller efter förlossningen. Jag har inte packat någon BB-väska som kanske borde göras. För jag har ingenting att lägga ner i den, vet ju inte ens vad som behöv för det har jag inte tänkt på:O Haha
Jag borde nog ta mig i kragen tror jag och börja inse att det snart är dax!

Men men, efter lite kollning inne på birsta så gjorde vi ett försök att ta oss upp till Toys U rus eller hur det nu stavas:P
Ja där var det ju självklart smockat men in kom vi iaf.
Och helt galet, enligt radion så stod första människan där utanför tjugo över fem i morse och dem öppnar nio. Endast för att få köpa en eldriven bil för 999.99 kr iställe för 4000 kr. Är det verkligen värt det?
Dem 20 eller 25 första som kom in fick köpa den för det priset iställe:P Haha

Jag själv blev kanske inte så imponerad. Men det är nog bara för att jag inte har råd att köpa leksaker. Tror inte att något gick under 300 spänn.
Jag hittade en jätte fin sängmobil som jag blev kär i men den kostade fan 800 kr och det tycker jag är lite väl att ta i.
Sedan hittade jag även ett jätte fint babygym som jag faktiskt ska köpa:P Jätte mysigt och underbart. Får se när det blir av, var ju extra pris på det idag iaf. Men vet inte om det är det på måndag då lönen kommer in:P Men får åka dit och kolla.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan maskinerna piper för fullt för att dem är klara. Snart kommer älskling hem och då blir det lite mat i magen sedan sticker han iväg till garaget. Men se det positivt vi har snart en bra bil som fungerar. Men strunt samma om det inte är en kombi. Man behöver faktiskt inte det tycker jag. men en snygg och helt fungerbar bil det är prioett. Då ska vofflan till skroten. HejHej:D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Hallo...

Det är superbra pris på drakborgen!



Kostar 60kr för Arvid att gå in.

Föräldrar går in gratis !

Och då får man vara där hela dagen :)



Fikat är helt ok prismässigt. tex. blåbärspaj o kaffe=40kr...

Mat får man för ca 65-80kr..



Helt klart värt pengarna.. Då Arvid äääälskar det :)

Snart skall dem börja sälja årskort. å då blir det ju ändå bättre!

Barn 0-1 år =Gratis :) (då även föräldrarna)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback