Packa:D

Jaha, nu sitter jag här och slappar lite. Är trött som en gris. Borde egentligen passa på att sova med lucas men jag får mig aldrig ro till att göra det. Kan ju inte vara trött när vi ska åka i natt eftersom jag ska förmodligen köra första biten. Så peter får sova lite.
Lilleman sover nu han. Jag har snart packat klart allting. Lucas saker fick bli packad i en påse:P haha
alla väskorna ligger nere i källaren och jag orkar verkligen inte springa ner dit så kläderna hans fick ligga i en påse. Men blöjor, medecinskåp och sånt trams ligger i våran väska :D

Spelat lite sims har jag också gjort :P Är en all evighet sen man gjorde det och jag började med det förra veckan och man blir ju som besatt.. Men jag blir även galen. Bygger och bygger men gubbjäveln och kärringjäveln( som nu föreställer mig och peter) tycker inte om nedanvåningen:S Och jag blir galen... men får la fortsätta bygga och se vad jag kan göra för att gnäll och gnälla ska tycka om det. :D
Haha
Jao så ligger allting till.
Lilleman verkar snart vara helt frisk. Hans feber är borta täppt i näsan är borta. Men den jävla hostan som stör han på nätterna är fortfarande kvar:( Hostar tills han kräks och jag blir galen att det inte finns någon jävla hostmedecin och ge honom. För det skär i mitt hjärta när jag måste höra på honom och när han inte får sova på nätterna. Han är ju så liten och hjälplös.. Tycker så oerhört synd om han :(

Men i natt får han ju åka bil och då sitter han ju upp sovandes och det går jätte bra då. har märkt det när man suttit med han i soffan dem här dagarna nu och han somnar så hostar han ingenting:D Det är skönt.
Nää nu ska jag kanske göra mig något att äta eller bara ta ett glas mjölk. Vänta på att lilleman vaknar och sen gå upp to the granne och träna lite maskina :D
Hejhopp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback