19 idag:) Hjälp mig med en bild!!!!

Ja då var man ett år äldre nu då!!
Idag händer det inte speciellt mycket. Ska nog bara ta det lugnt. Var meningen att jag skulle ha middag här hemma med några vänner. Men verkar inte som att det blir av, ingen som verkar vilja det riktigt.
Sedan skulle det bli krogen då!
Men men, får väl bli en hemma sittar kväll...

Vi var ju iväg och knäppte kort här om dagen, och hoppades på att ett av korten skulle in i tidningen. Men jag har typ valt tio st som jag vill ha med. Och kan inte bestämma mig för ett.. Hjälp mej snälla????

Ska jag ha nr

1



Eller nr 2


Nr 3


Nr 4


Nr 5


Snälla hjälp mig att välja något av dem hära? Jag kan verkligen inte bestämma mig så skulle vara snällt om ni kan göra en röstning:)
Tack för hjälpen:)

Permalink Allmänt Kommentarer (23) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maggis

Jag tycker det sista, när ni alla kollar in i kameran :)

Det kortet är verkligen fint!

Dubbel grattis och gott nytt år!

Postat av: pernilla

nr 4 var finast tycker jag :) den var likzom lagom på alla sätt och vis. Me ni var jätte fina på alla kort!!

Postat av: kristina

2 eller 4, alla var jätte fina :)

Postat av: elin m

åh gud va svårt, för alla va jättefina :P men ja tycker nog 2an o den sista bilden :D

Postat av: Elin Olsson (Osby

2an :) så fina ni är.

Postat av: Anna Bergqvist

Jag tycker nr 4 där ni alla tittar in i kameran :-)

Postat av: Jennie Landgren

fyran eller tvååan :) grymt fina kort allihopa gumman!

Postat av: Jenny

Fina bilder! Jag röstar på 2:an :) alla bilder är jättefina men jag tycker att 2:an passar bäst till tidningen. Lycka till med valet och Grattis :D

Postat av: Anonym

den sista!

Postat av: Evelina

Tycker tvåan jag:)

Postat av: Ida

Grattis! och nr 4!

Postat av: Sima



Nr. 2 eller 5 tycker jag. Skitfina bilder allihop. :)

Postat av: Anna-Carin

grattis grattis! jag tycker helt klart sista bilen,alla var jättefina men sista var bäst när ni alla kollar i kameran å ler lite:) lycka till!

Postat av: Lisa Lööf

2, 3 eller 4 tycker jag! :)

Postat av: Frida

Hej hej :)

Nr. 2 tycker jag !

Postat av: Linda och Thomas

Postat av: Thomas och Linda

Vi tycker sista bilden! Så fint när ni tittar in i kameran båda två. Kram från Thomas och Linda

Postat av: Alex

Grymt fina bilder:D bild nr 2 eller 4 men alla var otroligt fina. Hoppas det är bra med er :)

Postat av: Sandra

Nr 2 tycker jag den var super fin :D

Postat av: Natalie

Jag tycker att ni ska ta nr 4 , det var det finaste kortet =)

Postat av: Anonym

Fina! Nr.2 tycker jag :)

Postat av: hanna

Hääj ! Kanonfina kort ! Jag tycker 2 eller 5. Ta hand om er :)

Postat av: sofie&arvid

2 eller 4 :D Jätte fina billder. Grattis i efterskott =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback