Igång igen:)

Ja, nu har man kommit igång känns det som:)
Promenerat varje dag i två veckor snart, tränat tre gånger på gymmet:)
Idag har jag sjuk träningsvärk! tränade i torsdags, ett pass på en timme. Och jag kan lova att jag hade sjukt ont på fredag när jag vakna men det blev bara värre och värre hela tiden! I morse när jag vakna kunde jag knappt gå. Mina vader och mina lår och min mage värker:P Haha men skönt är det med. Klev upp åtta i morse och åkte iväg till gymmet halv nio och tränade en timme då:)
Hem igen duscha och äta. Så nu sitter jag här. Lucas sover i sängen, älskling är ute och promenera. Undra vad dagen har att bjuda på idag!
Ingen aning faktiskt vad som händer, är sjukt sugen på att ladda ner någon bra film köpa en stooor påse godis och fläska i sig i soffan men NEJ inge godis. Jag har gjort min egna lilla grupp. ''Våga Vägra Godis'' heter den.  Jag måste verkligen sluta äta allt sånt där skit. Nog för att man får äta ibland men inte fyra dagar i veckan typ. Känns som att det inte går en dag utan att jag stoppar i mig något snaks:P Fyy det är hemskt! Kroppen den förfaller totalt. Pinsamt att säga men jag har fått så sjukt mycket bristningar under min graviditet att jag mår illa. Varenda gång jag ställer mig utan kläder framför en spegel vill jag bara slå sönder den. Min kropp är verkligen på väg utför och jag jag ingenting åt det nu då kommer jag inte kunna visa mig i nå sommarkläder till sommaren. Knappt så jag vill det nu. Bläää och fyyy! 
Men men, laddade den baksmällan och twillight igår. Så det kanske blir någon av dem filmerna eller båda ikväll och UTAN godis kan jag lova. Jag ska köpa morötter och gurka och sitta och knapra på. och jag ska inte ha någon dipp heller för den delen. För det är snusk det med!

Nä nu ska jag klä på mig lite kläder och fixa till mig och hoppas på att det händer nå kul idag.
Hej hopp:)

Här kommer lite bilder på våran lilla skrutt när han är ute och kryper :)


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofie&arvid

Åh stor killen :D:D Jag vet inte, när har ni tid? =) Kram

Postat av: Elin

Tror att dom har där så om det finns något att använda så varför inte? :) Bara att rengöra det ordentligt det och kolla så att det är helt . :P

Vet inte om nordeken hade ngt att ställa in ... :S Bra med badkar när man har liten :)

Postat av: madde

hej gumman! tack för de! :) de uppskattas.. jag har boka tid och ska prata med dom genom att vi bara lever på min mamma penning.. men prova du med för som familj kanske dom kan hjälpa till med nån krona. för exsistensminimum för en person är 3000 att leva på och vi har inte ens de tillsammans.. men sök tid du med. om du behöver du med.. nej jag vet man vill inte men va ska man göra då de inte går runt annars.. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback