Skit ungen min!

Sitter här nu och skriver en liten rad medan min lilla skitunge ligger bredvid på skötbordet och bara bajsar. Jag har bytt två blöjor på han nu och så fort han får på sig den nya så skiter han igen :P Haha
så nu får han ligga där och göra klart det han ska innan han får en ny, sedan ska han få sig ett bad :D
Och han kämpar det kan jag lova :P

Han har även sovit lite lunch nu, och då har jag hunnit med bra mycket här hemma! Är så otroligt skönt nu när man verkligen känner att man kommer in i en rutin och att han börjar få sig sovryttmer. Så att man KAN städa och man kan ta hand om sig själv lite när han ligger och sover :)

I natt har han också sovit hur bra som helst:) Jag la han vid halv elva tiden, då kunde vi hoppa in i duschen en snabbis. Men han vaknade självklart när båda stod i duschen och vi lät han grina lite men icke sa nicke! Så jag gick ut så älskling fick dusche klart. jag hade ju hårinpackning i håret och det skulle endå verka i fem min! Så jag stod och sjung för han och vippss så somnade han igen precis när älskling klivit ur duschen och torkat sig :P
Men men, jag hoppade in igen oh gjorde mig klar. Vid halv tolv då låg vi i sänge och då sov han som en stock:)
Och det gjorde han också fram till halv åtta på morgonen;)
Då ville han ha lite mat, MEN bara ena tissen och jag kan ju lova dem var inte nådigt hårda och gjorde ont av spänningen. Men han var mätt då han! Han fick tydligen i sig mycket mat av nio timmars påfyllning:)
Till och med kräktes gjorde han efter och inte en liten eller utan en riktig pöl:P
Och han kräks aldrig han!
Men sedan så var han pigg, iaf i en haltvimme. Då satt vi och kollade på tv men sen ville han sova igen och då såv han till strax innan halv elva :)
Goo fisen min!
Så dära nu tror jag att han är klar så nu ska han få sig ett bad och sedan kommer morbror robert och tant elin på besök:)
Tjolahop:)

Btw ingen promenad blev det idag heller :( Var ju självklart 19 minus när jag vaknade Typiskt. Men ska ut på promenad när älskling kommer hem från jobbet med mig själv:)
Tjolahopp:)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Ja, jag har pumpat ur lite till och från då det varit ömt och så.. Känns väldigt lättande :P

Postat av: Frida

Ja, det går ju faktiskt fort, har inte tagit slut än med det är en väldig skillnad på bara någon dag. Vi bor ca 2 mil söder om bollnäs om du vet var det ligger? Var bor ni då?

Postat av: Sandra

Ja du får gärna komma om du vill :) Tror Elin ska komma med om hon inte skulle fira hennes pappa som fyllde år el hur det var :p Hihi..

Kram

Postat av: Frida

han föddes den 19 oktober i 28+4. Ja väster om söderhamn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback