Brun och fin:)

Idag har jag haft en helt underbar dag!
Jag vaknade kvart i nio, fick mej en härlig sovmorgon av min älskade son:) Det tackar vi för. Inte för att han vaknar så jädrans tidigt annars då brukar han vakna sju halv åtta:) Det är alldeles perfekt för mig. Finns ju dem som måste kliva upp kl sex med sina små.. Men icke jag :)

Jag gjorde mig i ordning duschade, käkade frukost. Gav lucas lite frukost. Banan gröt:) Det gillar han!
Runt halv tolv så var vi klara för att ta oss en promenad in till birsta för att möta upp Malin där inne då:)
En tjej som jag inte alls kännt så länge och inte heller träffat så många gånger. Andra gången idag. Men hon verklar väldans trevlig och ska även jobba med na i sommar :) Så det blir spännande!
Men iaf, vi tog oss en lunch på ikea, samma vanliga grillad kycklingfile med strips och bea. Muuummma så gott, men måste fan sluta med det dära. Tredje dagen i rad jag lunchar på ike och samm måltid det funkar inte om jag ska gå ner mina kilon snarast! Så det där var iaf sista gången. Sen efter det så satte vi oss på bänkarna utanför birsta huset. Och där vare ju så himmla varmt och skönt. Satt där och snackade en massa skit och gott och ont och sen så gick vi in för att kika på lite kläder.
När vi väl var inne så provade jag lite kläder på vero moda. Och när jag stod där i spegeln så såg jag hur mycket solen hade tagit på mig. Helt sjuk. kanske 30-40 min ute i solen och jag såg ut som jag vare utomlands:P
Å det var så otroligt skönt, jag kände verkligen att sommaren är verkligen snart här:)) Åå underbart!
Där i från kom jag så klart med en tröja(tunika) Typ. Men värsta fyndet! 65 kr, 70% på den:P Så det var jag nöjd över.
Sen gick vi vidare och kikade i andra affärer men köpte inget hade lovat mej själv att inta handla något mera. För det finns det verkligen inga pengar till. Dem pengarna jag har kvar på mitt kort, det är pengar till fotografierna som jag framkallade på lucas :) 441 bilder på hans första 1 och en halv månad:P Hahah!!
Helt galet vad jag knäppt kort på den mannen;) Men det är klart, han är ju vackrast på denna jorden och han bara älskar att vara med på kort. Han komme vilja vara modell när han blir stor;)

Men men, ut i solen gick vi igen så man inte handlade något. Har ju så svårt att låta bli... Fan det är sjukt! Måste sluta handla hela tiden!
Men kul är det :)
Så mera sol blev det, tills det var dax att åka hem. Hon åkte på sitt håll och jag åkte på mitt:)
Väl hemma lagade älskling mat. Wookgryta med fläskfile och grönsaker:) Mumma.
Sen på kvällskvisten blev det en och en halv timmes promenad med syster min:)
Skönt att inviga skårna jag köpte igår, blev ju en promenad i går kväll med men då glömmde jag bort dem :P Haha
Nu ska jag lägga mej och sussa lite:) En ny dag imorgon med nya möjligheter.
Och som det sägs, när solen går ner då kommer brännan. Haha och det kan jag lova verkligen att den gjorde;)

Imorgon kommer ett bildinlägg med massa bilder för er som orkar kolla:) natt natt

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pia och ludde

Vissa har tur att få sova dom, här är vi upp innan tuppen. 05.20 imorse :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback