Underbar helg!

Nu sitter man här då hemma hos Mickis. Snart ska tatueringspennan igång då på lilla Emma :) Sen så blire toffe, mickis och kanske Mickis mamma :) Så hela dagen är fullspäckad.
Mickis är just nu på fotbollsmatch så vi är hemma hos henne och väntar...

Helgen har varit helt kanon, underbart väder och underbart sällskap:) Har bara tagit det lugnt, druckit en öl eller två, grilla och bara myyst. Så det har vare perfekt.

Medans dem tatuerar sig så ska jag städa lite här hemma så det blir rent och fint när mickis kommer hem så hon blir glad :) passa barnen medans det tatueras och bara lalla runt.

Så så ligger det till:)
ja just ja, lilleman har nu fem tänder. Och en till på väg upp. Två stycker nere som han fick när han var fyra månader sen så fick han övresidotänderna. Båda två, den första den 27 maj och den andra vå dagar efter. Och nu i fredags så fick han den ena mitten tanden över och den andra på väg :) Så nu gåre fort här... Hinner knappt med.
Sitter upp helt själv gör han, kryper eller krålar heter det kanske :P äter bara mat och gröt om dagarna nu så nu får han ingen tutte;):)

Mjo så äre:) Nu ska jag kika lite på plågning :P Hej hej

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pia och ludde

Oj oj oj, vad det händer saker hos er. Här ha det inte varit lika skoj. Vet inte alls vad det är för fel, dock har det varit lite bättre idag, men jag ska kontakta bvc imorgon så dom får göra en ordentlig utredning. Jag misstänker att det kan vara glutenintolerans jag :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback