:)

Jaha, ja som jag har märkt så är det inte bara jag som är dålig på att uppdatera bloggen:P Haha det finns många andra iaf dem som jag har på min lista.. Fyfy sätt i gång och skriv så jag har något att läsa tycker det är kul ju :P

Men men jag jag iaf bli bättre på att skriva, inte för att jag har allt för många läsare, har väl en 20-30 st varje dag men igår hade jag bara haft 12 :S Vart tar ni vägen. Kanske för att jag inte skriver något intressant. Men vad ska man skriva för att det ska bli intressantare. hur gör man. Vissa som jag läser dag för dag skriver så otroligt mycket och en massa intressant. Men dras liv kanske är lite mer intressant än vad mitt är :P Haha

Men idag iaf, så har jag bestämt mig för att åter igen ta upp träningen. Och verkligen sätta igång på allvar. För just nu känner jag mig inte redo för någon strand 2010. Och som det står i alla tidningar och så, så ska man faktiskt låta kroppen vila lite och inte ha för bråttom efter en graviditet och låta kroppen iaf ha minst sex månader på sig att komma tillbaka till innan graviditeten. Och nu har det snart gått fyra månader. Nog för att jag har gått ner alla kilon som jag la på mig. Men jag vill även få en liten fastare kropp och lite mer muskler :P Thihi. Så nu jävlar ska jag sätta igång på riktigt.

I morse så var prästen här på besök. Vilket jag tycker var ett väldigt onödigt besök. Hade lika gärna kunna ta det över telefonen.
Jag trodde vi skulle planera en massa och få lite mer information men icke så nicke.
Han kom hit visade i sin psalm bok vad han ska läsa upp och så. Och inte kommer jag ihåg det nu heller. Plus att det kommer sjungas en sång och den skulle vi välja. Men inte har jag någon koll på vad det finns för sjungpsalmer den enda jag kom på som vi sjöng när jag komfemerade mej det var ju tryggare kan ingen vara! Så den fick det iaf bli :P Thihi
Ett besök på max en kvart var det och inte klokare blev jag. Så man får väl komma till kyrkan en timme innan så man kan få höra riktigt hur det går till. Ingen aning om man ska stå där uppe när allt folk kommer eller om man ska gå in genom gå¨ngen när alla sitter ner, eller vilka som ska stå där uppe med oss. Ingenting.. Hmmm får klura på det dära. Någon som har döpt sitt barn som vet hur det går till får gärna slänga in en kommentar och berätta för mig :)

idag har jag och lucas tagit en promenad med barnvagnen med:) Vi satt inne och kollade ut på vädret och då såg jag att det hade lugnat ner sig med snön och att det bara var -4 ute. Så då klädde vi på oss och vandrade ut. Jag tog min vanliga runda som tar en timme. När jag komme halvvägs så började det toksnöa och blåsa som tusan och då blev det kallt kan jag lova. Men det var bara att härda. Skönt var det när man kom in iaf. :)
Så nu sitter jag och peppar inför lite träning på gymmet. Först ska jag till jysk och handla lite saker till lägenheten :) tjusiga saker.. Sen så..
Lilleman ligger och sover, pappa ligger på soffan och jag sitter här :P Utspridd i alla rummen:D Så det ska vara.

Idag har också Emelie varit på besök. Super kul att träffa dej igen gumman var ju en evighet sen. Så får det inte bli igen. Lova mej det!!? Så på onsdag ska hon komma hít igen och då ska hon handla lite mat och sedan ska vi äta lunch med varandra.

Imorgon blir det tatuera igen och jag antar att det blir sista gången nu. Hoppas jag iaf :) Nu ska jag ta och bege mej. Ska först upp till grannen Jenny och höra om hon vill med och träna. Det är så tråkigt att gåsjälv ju. Så hon får fan ta och följa med mej :P Haha
Öven fast hon tränat på sin crosstrainer idag men det är bara att ta nya tag och hänga med. Kan aldrig få för mycket träning :P Thihi

Hej på en stund :D
Haha kanske ska färga håret brunt :P Inte den snyggaste bilden men:P Haha

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie :)

När vi döpte arvid fick vi gå in genom ingången som prästerna har så vi kom in där fram alltså =) Jag tror de är mest vanligt att man gör så. Och det blev faktiskt bra, vi satt ju där och såg genom fönstret då alla gick in så vi inte började innan alla kom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback