:)

Idag är det ju verkligen underbart väder och jag bara älskar det :)
Har varit ute på en långis idag med kattis, larsa, elfon och lille lucas :) Skönt var det!
Nu sitter jag här vid datorn, har precis beställt tågbiljetter ner till skåne för att hälsa på la familia:) Ska bli roligt. Blir bara jag och lilleman som åker då pappa jobbar men va fan, kan ju inte sitta hemma hela dagarna inte. Blir borta sex dagar. Eller blir ju åtta men åker den 18 maj och det tar ju en dag och sen så kommer vi hem den 26 maj igen:) Så sju dagar blir vi borta som vi inte träffas på:) Men skönt att komma iväg ibland med:)

Har väl inte så mycket mera ayy skriva ville lägga in lite bilder bara :) På lilleman och älsklingen när dem badar och leker :)







Mina två mest betydelsefulla varelser i mitt liv. Jag älskar er otroligt mycket mina hjärtan!
Sägs att man bara har ett hjärta, men jag har då fan tre st iaf :) Och kan inte leva utan någon utav er! Skulle något av mitt hjärta försvinna då försvinner jag! Jag älskar er!
Idag blir min stora pojke ett halvt år gammal och hela sex månader stor:) Storpojken min!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

ja de behövs inte mycket leksaker för att roa honom i alla fall en dusch slang å hans egna fötter så är han lycklig... så söt han är (lukas alltså) :P

Postat av: Linda

gud så nöjd Lucas såg ut ..

tänkte bara skriva att jag tycker då om att läsa din blogg ändå fast jag inte bruka kommentera :P

Postat av: pia och ludde

Hahaha, lite roar barnen, både dom stora och dom små ;) Nu är vi hemma välbehållna. Såg att ni åker först den 18:de så vi får väl försöka träffas något innan dess :) Får se om vi har bilen någon dag så kan vi ju titta ut till er igen :) Hoppas detta fina väder håller i sej så vi får sommar snart, då kan vi busa med storpojkarna på norra eller nått :) Ge Lucas massa grattiskramar och pussar från mej. Ta hand om er tills vi ses ;) Kramar

Postat av: Anonym

Nu får du bli bättre på att blogga :P så bättrar vi oss på att kommentera

Postat av: pia och ludde

Nä under amningen så får du ju inte lämna blod, men peter kan ju lämna ;) Jag försöker få iväg robban, men han är ju så sjukt spruträdd den lilla jäveln :P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback