Mycket på gång nu:)

Ja, det är mycket som har hänt nu dem senaste dagarna och nu börjar det verkligen närma sig till beräknad dag:) Helt underbart!
Igår köpte vi oss en bil, vilket jag inte trodde att vi skulle göra dem närmaste månaderna. Men vi hittade en jätte fin, billig och helskön att köra. Så då slog vi till. Var ju ute efter en Audi a6 avant, men efer många om och men så bestämde vi oss för att köpa en passat. Dels för att alla snygga audi:sar dem var så lång här i från. Och vi orkar verkligen inte stressa iväg för att köpa en bil nu när det är så pass nära. Och sedan hittade vi denna bil i timrå till kanon pris vill säga typ 24 tusen mindre än vad vi planerat att lägga på en bil och den hur underbar som helst. En passat 1.8t chippad dessutom:)
Så nu behöver man inte tänka på det något mer:)
Idag har vi också handlat en massa! Massa roliga saker. Men jag skriver mer om det imorgon! Blir så mycket skrivande och nu vill jag bara gå ocg lägga mig och sova. ska upp tidigt imorgon köra älskling på jobbet sedan till Mvc för en återkoll!
Men nu ska jag iaf sova! Natti natti alla söta och glada.
Jag är iaf världens lyckligaste som har världens bästa pojkvän som snart ska bli mamma & pappa och jag längtar såååå himla mycket till det nu så det är helt sjukt.
Nattnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback