Onsdag:)

Ja idag gör jag som vanligt ingenting.
Men just idag känner jag mig extra kär, ingen aning om varför men jag saknar min älskling otroligt mycket och då är han bara på jobbet och kommer hem om typ två timmar:P
Men jag är såå otroligt kär och jag kommer nog aldrig inse hur bra vi egentligen har det tillsammans bara vi två.

Gjorde något test också och då fick man ju det här som svar då :D

''Ni är själsfränder! Det är inte många par som passar så otroligt bra som ni gör. Ni är lika på många områden men kan fortfarande ha små olikheter, men kärleken ni har till v...arandra förblir osårbar. Redan första gången ni sågs var det som en osynlig dragningskraft mellan er, trots att ni just träffats. Många gånger känner ni er oseparerbara och vill hälst alltid vara nära varandra. Ni ogillar att vara ifrån varandra just för att ni faktiskt HÖR IHOP som två pusselbitar. Ni får ofta höra hur fina ni är tillsammans och ni passar ihop som handen i en hanske. Den äkta kärleken lär hålla er evigt tillsammans. Glöm inte att kärlek som denna är svår att finna, så håll fast vid varandra! Så löser kärleken allt mellan er tillslut''

Klart att den gör. Det kommer föralltid vara vi två. Hoppas jag iaf.
Och idag är det då 28 dagar kvar tills lillskorpan kommer, känns som en evighet men det är inte alls långt kvar faktiskt. Men jag längtar såå otroligt mycket nu att varje minut känns som en timme och det gör mig galen!
Vill bara att det ska säga vipps så är det dax :)

Och kan även berätta om gårdagen. Jag bestämde mig för att åka iväg och vaccinera mig efter många om och men.
Men när jag väl kommer dig då har vaccinet tagit slut dagen innan:S Inge galen jag blev helle!
Verkar inte som att det är menat att jag ska vacciner mig. så nu är jag tillbaka på ruta ett och vet inte hur jag ska göra igen. Sägs ju att vaccinet kommer igen om en vecka, så man får väl bolla igen då och se vad jag bestämmer mig för :)
Vad ska ni alla andra göra? Gravida, som ikke gravida. Ska ni vaccinera er, om inte varför och om ni ska göra det varför vill ni det?
Snälla hjälp mig att motivera mitt svar :D

Ja, kanske ska ut och gå en sväng endå. Och vagga på magen lite. Jag blir ju så rastlös. Kanske kan springa ner i tvättstugan och kolla om någon kanske tagit bort sin plupp :D Japp det ska jag göra :) Tjohoo Bara för att min älskling är suuuper sexig i mina kläder ;)
Och i lillasysters kläder ;) Thihhi min lilla älskling. Den stilen kanske skulle passa på han ändå:P

Och bara för att vi älskar varandra mest i hela världen. Puss på dig min prins<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback