7 månader:)

Idag blir mitt lilla hjärta 7 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Och stor har han också blitt:)
Vi var även idag på bvc och träffade tandhygenisten, fick massa råd på vad man ska göra och inte göra. Fick en liten bok och en tandborste. Vi köpte ju en tandborste till lucas för två veckor sen som har har fått haft när vi borstar tänderna, tuggat på och lekt med bäst han vill. Men nu ska det börjas borstas morgon och kväll med tandkräm:P Storkillen. I munnen har han nu 5 tänder och en till på väg:)
Så bitas det kan han, och han har även börjat lära sig tugga maten och smörgåsrån som han får till mellis;)
Duktig kille!
Och vär även och mätte han och vägde. Han är nu 70 cm och väger 8533:) Tungis!:P

Har även börjat med det här, '' vart är lampan'' Har kanske gjort det i fyra dagar nu lite till och från när han äter mat. Idag, så tittade han på lampan när man säger det :D tre gånger i i rad :) Snacka om stolt mamma :) Helt underbart!

Men men nu ska jag sätta mig i lugn och ro och skriva i han lilla bok som jag gjort och skrive i sen den dagen han kom till oss. Sen så ska jag även fylla i hans första åren bok med. När han fick alla sina andra tänder och när han satt upp helt själv först gången och så:)

Hej hej !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: pia och ludde

Grattis grattis, från mej och ludde till lucas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback