Sista minuten:D

Hej hej.. nu var det ett tag sen jag skrev. Men t'nkte att jag skulle skriva lite snabbt ett inlagg.
Jag ar just nu nere i skane hos min mamma och syskon. Och anledningen till varfor jag skriver med o och a dar det ska vara ja dem tre bokstaverna som inte finns pa engelska ar for att min systers pojkvan har en dator fran england och dem har ju inte dem bokstaverna :D Darfor blir det ett kort inlagg..

Som sagt sa ar jag nu nere i skane hos min mamma och systrar. Jag akte ner hit pa mandag tillsammans med mamma syster och mammas kille. Jag bestallde en sistaminuten pa sondag kvall. Och nu ska ni inte tro att detar nagot knas mellan mig och peter for det ar det verkligen inte. Bara det att han jobbar sent denna veckan och han ska ova att tatuera och kommer hem sent pa kvallen och ska aven vara dar i helgen.. Och da kanner jag verkligen inte for att sitta hemma hela dagarna sjalv sa da passade jag pa att aka ner hit och halsa pa:) Kanon bra ide tycker jag :D

Dop hade jag ju i lordags, och det gick kanon bra. Jag ska prata mera om det nar jag kan sitta vi en normal data och skriva istallet och dar jag kan lagga in liter bilder och beratta mera. :)

Sa ligger allting till nu. Resan ner hit var ju med tag och det gick kanon bra. Jag hade med mig Lucas tacke och la det pa borde. Jag hade plats med ett bord i mitten. Sa da la jag tacket pa bordet med hans kudde och dar lag han mest hela tiden :D Och kikade ut genom fonstret och det var ju super kul. For det gick ju sa fort massa att kolla pa :D Men men nu ska jag umgsa med min tjocka gravida syster... Thihi hon ar sa sot
Sa skriver jag igen sa fort jag kommer hem och da ska jag skriva en massa om dopet och lagga upp en massa bilder och skriva lite mer skit:P

Hej hej

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

Det är klart att ni ska komma och hälsa på någon dag framöver! :) Och än en gång tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback