Är det nödvändigt?

Ja, jag hade ju då bestämt mig för att sluta skriva blogg. Anledningen till den är ju för att jag för det mesta inte har något intressant att skriva och att det ändå känns som att ingen är intresserad av vad jag skriver så varför hålla på?
Jag har nästan dagligen mellan 30-50 läsare på min blogg. Men vilka är ni egentligen? Kanske inte så många som andra har men jag blir glad av att ni är ni iaf. Men skulle också vara roligt om man kunde få till ett inlägg som någon skulle tycka vara roligt att kommentera med :D Men jag lyckas tydligen aldrig:/
Men men gör väl mig ennu ett försök:)

Länge sen jag skrev nu, och sen jag skrev så har kanske inte så himmla mycket hänt. Men lucas har haft feber och snora och hosta i tre dagar. Vet inte om det kan ha varit den här tredagars febern som jag hört många prata om. Kanske?
Men febern är borta nu och just nu är han bara en liten snorunge som springer runt, ja och springer det gör han förståss bara i gåstolen. Men i den springer han iaf bara runt och snorar :P
Och fort går det nu med. har plockat bort alla mattor vi har i lägenheten så att han inte kan fastna i dem för då blir han förbannad. Och alla saker på våra lackhyllor dem rycker dem med snart för nu når han nästan allt på den nedersta hyllan:P Och blommorna med, dem står i ett farlig område då han redan lyckats dra sönder 1 :) Haha men så ska det vara.
Gardinerna med, dem är otroligt spännande och dra i, även bita och dreggla på. En liten apa kan man nästan tro. För han drar så hårt i dem att han nästan lyfter från stolen:P Haha!
Och hans krypande det finns där kan jag säga, han har nu fått in snittsen då man lyfter up rumpan i vädret och skjuter på. Så det är inte långt kvar tills han kryper nu. Men annars så snurrar han sig dit han vill :P Och det går undan det med:)
Snackar en massa skit gör han med, börjar mer och mer forma munnen och får fram iaf ett par mam. mam. mam:P Vet vet kanske kommer ett mamma snart med :D
Och pappa peter håller nu på att lära honom att säga brummbrumm. Och inte bara brummbrumm så som man låter när man härmar något bil,motorcykelläte uten verkligen brummbrumm och det tror han att han ska lära sig innan han säger varken mamma, pappa eller lampa:P Haha kan ju alltid ha önskningar. Men han har faktiskt börja härma när man säger det ordet men han låter mest med läpparna och spottar en massa saliv:P Goungen min!

Men men nog om honom:)
I förrgår firade jag och älskling 2 årsdag. Och jag trodde att han hade glömt bort det eftersom han inte sagt något om det förens han kom hem. Då han kommer hem med en systemkamera som jag vela haft men inte kan köpa den än, utan hade varit tvungen att vänta tills skattepengarna komme plus spara hop yttligare nästan tre tusen. Men då kom han hem med den till mig i förrgår. En nikon D5000 systemkamera :D Snacka om överlycklig jag blev. Och gissa om jag knäppt några kort då. Haha på tre dagar snart har jag knäppt 600 bilder:S Om gissa om jag kan radera några då? Fast nästan alla är likadana eller på samma dag så inte mycket variation:D Men men roligt äre iaf..

Idag har jag haft en helt okej dag mycket trevlig om inget annat.
Elin och casper kom hit i morse vid 10 tiden och hälsade på för att även stanna här hela dagen nästan :)
Och våran dag gick ut på att promenera till birsta, äta lunch på ikea. Grillad kycklingfile, strips och bearnäs sås eller hur det nu stavas :P Mumma så gott det var :)
Sen så tog vi oss en tur på lindex för att kolla på ett par solglasögon till lucas men väl där inne så kom jag på att det är då fan inte det lättaste att få ett par solglasögon att sitta kvar på ett barn som ska stoppa allting i munnen inte. Så det fick struntas idag.. Istället köpte jag ett par superläckra byxor till honom som han då får i 6 månaderspressent. Som förövrigt är imorgon då han blir hela 6 månader. huga vad tiden den springer iväg bara. Fattar inte!
Men dem här blev det iaf till han :=)
Super snygga tycker jag :=)
Handlade även lite kläder till mig själv. Men då som alla andra kläder jag köper nu en strlk mindre eftersom jag då ska tappa ett par kilon och lite till. Så dem bilderna som jag lägger upp nu, jag bjuder på dem. Vet att dem sitter en aning för tajt men det ska bli bättre ;=) Hahah
Skratta inte okej?

Nä men som vanligt funkar ingenting för mig och jag blir galen. Så därför får jag lägga in bilden en annan gång men lika bra kanske att det inte funkade men mindre bra för det finns faktiskt bilder på min älskade son som jag vill lägga in men det vill sig inte om mig... Men jag ska försöka ordna det...

Men se på tusan jag lyckade jag med :D Ja där är den ena iaf. Och den kostade på orginalpris 199:-

Och den kostade 299:-
men nu det roliga jag köpte den för 58:- sammanlagt :P
Men men kanske inte de snyggaste kropp i dem men det ska bli och jag blir motiverad om jag sedan provar dem och kanske kommer i dem och jag tänker på att jag ska bli snygg i dem :)

Men men väl hemma så lekte jag lite med min kamera knäppte en massa kort på lucas, casper och elin så jag lägger upp några här med så får ni se:)




Här är han då på ljudet och sladdarna:P
Och lucas tyckte att casper var jätte spännande när han lät med sin lilla röst;)
Hallå får jag leka med casper:D

Syper coola glasögon som jag tänkte köpa till lucas men det var bara smart att jag inte gjorde det :P Haha
Han ville inte alls ha dem på sig fick knappt någon bild innan han slite av sej dem han blev alldeles vild:P
Men en fin bildmed dem på huvudet iaf :)

Stackarn han blev ju alldeles yr ju:S
Coolongen då. men av skulle dem iaf :D Haha

Och hur coolt knäppt är inte det hära då:P hahah
Kissa rätt på mammas mage:D Mumma det tyckte han minsann var kul:)

Nä men man kanske ska gå och göra lite nytta, inte för att jag vet vad men något annat än att sitta här kanske:P
Ha det bra alla mina osynliga läsare:)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

ja du vill ha kommentarer så här får du en:P läser lite då å då för de är trevligt å se vad som händer på gatan brevid:P

rulla runt runt måste han ju ha efter pappa:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback