Ryssvärme?

Men idag är det ju bara helt otroligt underbart väder! Och jag bara älskar det..
Idag så vandrade jag, syster och lucas in till birsta runt 10 på morgonen för en liten shopping dag:)
Men vi gick en liten längre runda så det tog oss en timme och en kvart att komma till birsta:) Skönt!
Började med barnenshus för att kika på en ny barnstol till lucas. Åå gud säger jag bara så mycket det finns att välja mellan. Allt från helt sittandes till lite liggandes med. Men även stolar som man kunde ändra från lite bakåt lutande till helt sittandes. Men jag tycker inte att han ska behöva en stol där han sitter helt rätt upp det kan kanske bli lite jobbigt för honom. Så den jag fastnade för det var en lite mer bakåt liggande väldigt stilig stol som man både kunde ha framåt vänd och bakåt vänd men dem rekomenderar ju att man ska ha den bakåt vänd minst tills att dem är 4 år! Så det blir perfekt med den jag vill ha:)
Den kunde man ha upp till 5 års ålder eller 30 kilo. Och det hoppas jag inte att han väger när han är fem år gammal:P Haha
Kunde inte hitta någon bild på den:P Men den är iaf svart och grå :P

Sen så bar det vidare mot birsta huset. Där det blev handlat lite strumpor till lilleman. Fattar inte, nog för att han ''äter'' strumpor. HAn drar av sej dem och stoppar dem i munnen. Men jag bärjar undra om han verkligen äter upp dem. För jag har inte ett endaste par kvar:S Konstigt det dära. Så då fick det bli nya sånna:)
Köpte även en skjorta till han.
Så då fick det bli dem hära. Vet knappt om det är rätt strlk men det var 19-21 så det måste räcka :P Haha

Sen bar det av till massa andra klädes affärer i min smak och hittade en massa skojjsigt. Men har lovat mej själv nu att inte köpa några mera kläder för jag vet att jag har nog mer kläder än dem flesta bara jag går ner ett par kilo. Men just nu är det ingenting som passar mej så därflr känns det som att jag inte har ett skit. Men snart så hoppas jag på att komma i alla mina kläder igen och det lovar jag mej själv att jag ska göra snarast!!
Sen efter birsta huset blev det ikea för lite matpaus.
För mig blev det en grillad kycklingfile med strips och beasås. Kanske ingen smal mat. Men ibland får man unna sig något gott:P FÖr det var länge sen. Har helt och hållet sedan två veckor tillbaka sluta med allt godis och läsk. Så får se hur länge det håller :) Och har varit ute nu tre dagar i rad morgon och kväll och promenerat en timmes promenad :) Duktig kicka ;)
Lucas han fick typ lax med ärter och grejs :P Någon barnmats burk för 8 månader men den åt han galant :)
Efter maten gick vi vidare mot brandworld där de blev en par nya spring/promenad skor till mig. Tycker att dem hade så läcker färg att jag bara var tvungen plus att dem var apsköna :)
Rosa och snygga, nu syns jag iaf :D
Sen så promenerade vi hem och kom hem för en timme sen ungf:) Nu sitter jag här och bara älskar livet. Min underbara son har varit som självaste himmlen idag en stor solstråle och bara skrattat och snackat en massa skit hela dagen :)
Och märkte även att sido tanden på övre raden har spruckit igenom nu. Så nu har han två tänder nere i mitten, en på väg upp och två stycken på vardera sida på övreraden. Så fyra st och en på G. Snacka om att det går fort :P Haha
Nu ska jag sätta mig på ballis och njuta av solen och invnta älskling som inte kommer hem förens typ 22 ikväll:/ Men sånt är livet, mer pengar till hushålle;) Haha
Ha det bra alla glada!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Momme

Vilken härlig dag, skoj att få shoppa loss lite..Det måste vi ta o göra oxå! :)kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback